صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

تابلوسازی برای مغازه توسط مجموعه رسا سروش

از مهم‌ترین خدمات رساسروش برای شما ساخت تابلوهای متنوع با قیمت مناسب است که در زمان کم ساخته می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌گیرند. کیفیت تابلوها در شرکت ما بسیار بالاست و توصیه می‌کنیم که حتماً از طریق شرکت ما اقدام به ثبت سفارش خودتان بکنید.
کد خبر : 668325



به گزارش خبرگزاری آنا تابلو سازی برای مغازه یکی از مهم‌ ترین کارهایی است که باید پس از شروع ساخت یک مغازه به آن توجه زیادی داشته باشید و باتوجه‌به کالایی که توسط آن مغازه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و حیطه شغلی، تابلویی را انتخاب کنید که بازدهی بهتری داشته باشد. تابلوی مغازه می‌تواند یک تبلیغ اثربخش و مهم برای تمامی افراد داشته باشد به‌خصوص عابران پیاده که از کنار مغازه شما عبور می‌کنند، می‌توانند با استفاده از تابلوی مغازه شما شناخت بهتری از آن محیط پیدا کنند.


تابلو سازی برای مغازه باید با خلاقیت انجام شود و از ساخت تابلوهای تکراری پرهیز شود. تابلوهای تکراری باعث می‌شود که مشتریان شما از این کار شما خوششان نیاید و هرچه بتوانید خلاقیت بهتری داشته باشید و تفاوت بیشتری را در ساخت تابلو انجام دهید مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید. طرح اولیه تابلو توسط صاحب مغازه به تابلوساز داده می‌شود و تابلوساز باتوجه‌به جزئیات و آن طرح موظف به تولید و ساخت یک تابلو با بهترین کیفیت است و نصب آن هم باید توسط تابلو ساز و کادر او انجام شود تا در جای دقیقی قرار گیرد و براثر عوامل جوی دچار مشکل و جابجایی نشود.


تابلوهای مغازه شامل دو نوع تابلو می‌باشند که برخی از آن‌ها در ابعاد کوچک‌تری تولید می‌شوند و درون مغازه جای دارند و تابلوهای بزرگ‌ تری که در سردرب مغازه‌ها نصب می‌شوند و می‌تواند انواع مختلفی داشته باشند. ما در این مقاله می‌خواهیم توضیحاتی درباره تابلوسازی برای مغازه به شما ارائه کنیم تا شناخت بهتری درباره انواع تابلو و خصوصیات آنها داشته باشید.


تابلو سازی


برای نمایش بهتر هر مغازه باید به مشتریان و افرادی که از کنار مغازه شما عبور می‌کنند نشان دهید که شما مشغول به چه کاری هستید. برخی از افراد برچسب‌هایی روی شیشه سکوریت مغازه خود می‌زنند که این اصلاً مفید نیست و از فاصله دور ناخوانا است. نصب تابلوهای بزرگ می‌تواند کمک کند که حتی افرادی که درون خودروها از مقابل مغازه رد می‌شوند هم بتوانند کاملاً با شغل شما آشنا شوند بنابراین فکر نکنید که اگر هزینه‌ای برای خرید تابلو نپردازید سودی برایتان دارد و خرید تابلو بسیار اهمیت دارد.


تابلو سازی یکی از شغل‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند به دلیل تنوع زیادی که در جنس و طرح تابلو به وجود آمده است موجب شده که افراد زیادی با سلیقه‌های مختلف انواع تابلوها را سفارش داده و برای مغازه خود انتخاب کنند.


تابلوسازی با استفاده از مواد اولیه مختلفی انجام می‌شود که هر یک از آنها دارای کیفیت گوناگونی بوده و دوام مختلفی دارند. برخی از تابلوها چندین سال عمر می‌کنند و به شکل اولیه باقی می‌مانند و کیفیت خوبی دارند اما برخی از تابلوها باکیفیت پایینی که دارند پس از چند سال نیاز به تعویض آن‌ها برای صاحب مغازه به وجود می‌آید؛ بنابراین بهتر است تابلویی را انتخاب کرد که تا چندین سال شما را از خرید مجدد تابلو بی‌نیاز سازد.


انواع تابلو


تابلو مغازه تنوع زیادی دارد و با رشدی که در تولید این تابلوها و عایق کردن بسیاری از مواد صورت‌گرفته باعث شده هرروزه به تولید و ساخت تابلو مغازه افزوده شود و افراد بتوانند درآمد بهتری در این زمینه کسب کنند. از انواع تابلو مغازه می‌توان به تابلو استیل برجسته اشاره کرد که این تابلوها ظاهر بسیار زیبایی دارند و از ورق استیل برای نمایش دادن بهتر حروف استفاده می‌شود و می‌توان حروف کوچک و بزرگ را روی ورق فلزی کشیده و آنها را برش داد و سپس با قالب‌های مشخص روی یک تابلو نصب کرد. صفحه زیرینی که این حروف روی آنها قرار می‌گیرند باید دارای کیفیت بالایی باشند. درون برخی از این تابلوها از پردازش نور استفاده می‌شود تا جلوه بیشتری داشته باشند و در شب هم مردم بتوانند جمله نوشته شده روی تابلو را به‌راحتی بخوانند.


برای پردازش نور باید از لامپ‌های ال‌ ای‌ دی و اس‌ ام‌ دی استفاده کرد و می‌توان نور را در چهارچوب تابلو و یا دور حروف قرار دهند و این امر بسیار سلیقه‌ای می‌باشد. رنگ انتخاب شده هم سلیقه‌ای است که نور لامپ‌ها چه رنگی باشد و می‌توان از چندین رنگ به‌صورت ترکیبی استفاده کرد.


از تابلوهای دیگر می‌توان به تابلو کامپوزیت، چلنیوم و تابلو چوب ترمو نیز اشاره کرد که تابلوهای کامپوزیت و چلنیوم نسبت به تابلوهای چوب ترمو قیمت پایین‌ تری دارند و به‌صرفه می‌باشند به همین دلیل است که بسیاری از افراد این تابلوها را می‌پسندد. البته ناگفته نماند که کیفیت این تابلوها خوب است و برای چندین سال قابل مصرف هستند.



تابلو مغازه چوبی


یکی از باکیفیت‌ترین موادی که برای تولید انواع تابلو می‌توان از آن استفاده کرد چوب‌های مختلفی هستند که کیفیت و دوام بالایی دارد و با عایق کردن آن‌ها می‌توان برای تابلوسازی مورداستفاده قرار گیرند. تابلوهای چوبی کیفیت خوبی داشته و می‌توانند جلوه بسیار خاصی به مغازه ببخشند.


انواع تابلوهای چوبی به‌صورت کلاسیک طراحی می‌شوند و روی آنها نوشته‌ها به‌صورت حک شده قرار می‌گیرند. تابلوهای چوبی بیشتر برای مغازه‌های مجلل و شیک مورداستفاده قرار می‌گیرد و قیمت این تابلوها نصب تابلوهای دیگر بالاتر است. از تابلوهای چوبی می‌توان در ابعاد کوچک‌تر برای داخل مغازه هم استفاده کرد که باعث جذب مشتری بیشتر می‌گردند. تابلوهای چوبی در رنگ و طرح‌های مختلف طبیعی و مصنوعی قابل ساختن هستند.


تابلو ال‌ ای‌ دی


این تابلوها هم طرفداران زیادی دارند و از لامپ‌های چشمک‌زن کوچک برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود و در اندازه‌های و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند. این تابلوها در فاصله دور می‌توانند نمایش خوبی از مغازه داشته باشند و برای جلب بیشتر مشتریان آن‌ها را به‌صورت زاویه‌دار هم نصب می‌کنند و هرچقدر بزرگ‌تر باشند نمایش بهتری خواهند داشت.



رسا سروش


از مهم‌ترین خدمات رساسروش برای شما ساخت تابلوهای متنوع با قیمت مناسب است که در زمان کم ساخته می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌گیرند. کیفیت تابلوها در شرکت ما بسیار بالاست و توصیه می‌کنیم که حتماً از طریق شرکت ما اقدام به ثبت سفارش خودتان بکنید.


شرکت ما با قیمت‌های مناسبی که برای تابلوهای خود درنظرگرفته است باعث شده شما بتوانید با پرداخت مبلغ بسیار پایین تابلوهای بسیار خوبی را خریداری کنید و کادر ما باتجربه بسیار زیادی که دارند تابلوها را با خلاقیت بالایی تولید می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌هایی که درون سایت است با شرکت در ارتباط باشید.


منبع: تابلو سازی رسا سروش https://rasasoroush.com/



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

برچسب ها: تابلوسازی
ارسال نظر