صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۳۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد قروه:

دانشگاه بهترین سنگر برای فعالیت هادیان سیاسی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه گفت: جامعه هم اکنون بیش از پیش به آگاه‌سازی نیازمند بوده و دانشگاه بهترین سنگر برای فعالیت هادیان سیاسی است.
کد خبر : 668302

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قروه، سمیرا دهقانی در کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه با حضور مسئولان سپاه، عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و جمعی از استادان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه هم اکنون بیش از پیش به آگاه‌سازی نیازمند است و دانشگاه بهترین سنگر برای فعالیت هادیان سیاسی است.
وی با توجه به مسائل و مشکلات کنونی جامعه آگاه‌سازی افکار عمومی را از وظایف خطیر و مهم معاونان سیاسی سپاه دانست و خاطر نشان کرد: جامعه هم اکنون بیش از پیش به آگاه سازی نیازمند است.
رئیس دانشگاه آزاد قروه بیان کرد: دانشگاه بهترین سنگر برای فعالیت هادیان سیاسی است و دانشگاه آزاد برای برگزاری انواع کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌ها، جلسات بحث و بررسی و انواع نشست‌های روشنگری آمادگی دارد.


در ادامه حجت‌الاسلام علی شعبانی معاون سیاسی سپاه شهرستان به بیانات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اشاره کرد و آن را امری مهم و واجبِ عینی تلقی کرد.


شعبانی افزود: بدون تردید جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و انجام ندادن آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد.


وی بر لزوم افزایش جمعیت و آثار آن در سال‌های آینده اشاره کرد و اقناع‌سازی افکار عمومی را از وظایف مهم و خطیر افراد مشهور جامعه و بالاخص هادیان سیاسی ددانست


حجت‌الاسلام حسین رستمی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قروه از نقش فرهنگ در جامعه گفت و افزود: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌هاست، به همین علت رهبر معظم انقلاب بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند؛ اما شرایط فعلی جامعه باعث شده تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر