صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۱۳ تير ۱۴۰۱
با هدف تولید فناوری اجتماعیِ اشتغال‌آفرین در زیست‌بوم ملی اشتغال کشور؛

نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال‌آفرینی برگزار می‌شود

دانشگاه سراسری قم در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین؛ با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مشارکت سایر نهادها، نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال‌آفرینی را با هدف تولید فناوری اجتماعیِ اشتغال‌آفرین در زیست‌بوم ملی اشتغال کشور برگزار می‌کند.
کد خبر : 667690

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، بدون حضور مردم هیچ مسئله اقتصادی نمی تواند به درستی حل شود. جهش در مشارکت اقتصادی و ایجاد میلیون‌ها شغل در صورتی میسر می‌شود که فناوری اجتماعی همانگونه که در حرکت عظیم اربعین حسینی جلوه می‌کند، در عرصه اشتغال‌آفرینی پیشران اقتصاد کشور شود.


در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین؛ دانشگاه سراسری قم با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مشارکت سایر نهادها، نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال‌آفرینی را برگزار می‌کند. هدف این رویداد، تولید فناوری اجتماعیِ اشتغال‌آفرین در زیست‌بوم ملی اشتغال کشور است.


۶۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، طلاب و کنشگران عرصه اشتغال‌آفرینی کشور به مدت هفت روز در جوار بارگاه نورانی حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) به تجربه‌نوردی، چالش‌های طراحی کسب و کار،‌ روایت‌گری کسب‌وکار ایمانی در قالب‌هایی چون کارگاه، گفتگو، مستند، برنامه‌های نمایشی، مسابقه و ... می‌پردازند و مهیای ایجاد تجربه‌ای متفاوت در عرصه اشتغال‌آفرینی کشور می‌شوند.


استادان و راهبران این رویداد، صاحب‌نظران، اشتغال‌آفرینان و جهادگران حوزه اشتغال‌آفرینی هستند که استفاده از تجارب و ایده‌های متفاوت‌ آن‌ها، نگاهی دیگر به اشتغال‌آفرینی را ایجاد می‌کنند.


حمایت از طرح‌های اشتغال‌آفرینی برتر، تسهیل اخذ مجوزهای اشتغال‌آفرینی، گواهی معتبر دوره، تقدیر از نفرات برتر و … از امتیازات این رویداد است.


به گزارش آنا، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر تا ۱۸ تیر ماه فرصت دارند تا به Muhajer.biz مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر