صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

مهدی تاج: رایگان کردن مسابقه در بازی ذوب‌آهن و استقلال جواب نداد/ پرسپولیس 20 میلیون تومان برای رایگان کردن بازی پرداخت کرد

رئیس سازمان لیگ گفت: رایگان کردن مسابقات لیگ برتر موافقان و مخالفان خودش را دارد که ما در این بین به دنبال راه‌حلی هستیم که با اجرای آن بتوانیم تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه ‌ها بکشانیم.
کد خبر : 66769

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،مهدی تاج ضمن بیان این مطلب در باره رایگان شدن حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر گفت: «این کاری بود که از سوی باشگاه پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان انجام شد که در این بازی هم جواب داد و شاهد حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در این بازی بودیم. اما همین کار در بازی ذوب‌آهن مقابل استقلال انجام شد که متاسفانه آن طور که باید و شاید تماشاگران از این بازی استقبال نکردند و سکو‌های ورزشگاه فولا دشهر پر نشد.»


وی ادامه داد:«سازمان لیگ به عنوان مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در ایران به دنبال راهکاری است که بتواند با اجرای آن تماشاگران را برای حضور در ورزشگاه‌ها ترغیب کند. در این باره در حال بررسی و مطالعه بیشتر هستیم تا بتوانیم به بهترین راه ممکن برسیم و آن را عملیاتی کنیم.»


رئیس سازمان لیگ افزود:«با این حال معتقدم اینکه مردم کمتر به حضور در ورزشگاه‌ها از خود تمایل نشان می‌دهند به دو مسئله بر می‌گردد:مسئله اول مسائل مالی است و دومین موضوع هم به عدم آشنایی علاقه‌مندان به فوتبال به خرید بلیت الکترونیک برمی‌گردد. »


تاج در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزشی آنا مبنی بر اینکه آیا باشگاه استقلال هم برای رایگان کردن مسابقات خود در تهران پیشنهادی به سازمان لیگ داده‌ است یا نه؟ گفت: «در بازی با نفت استقلال مهمان است اما در مسابقاتی که در تهران به میزبانی استقلال برگزار می‌شود آنها می‌توانند بازی‌های خود را رایگان برگزار کنند.البته باشگاه‌ها برای رایگان کردن مسابقات خود باید مبالغی را پرداخت کنند.»


وی ادامه داد: از پول‌هایی که از باشگاه‌ها برای رایگان شدن مسابقاتشان می‌گیریم مبلغی برای خرج یگان ویژه و هزینه‌های رفت‌وآمد می‌شود که ما آن را از پرسپولیس گرفته‌ایم. آنها حدود 20 میلیون به ما پرداخت کردند و اعلام کردند که طبقه دوم ورزشگاه رایگان باشد.»


رئیس سازمان لیگ همچنین با اشاراه به حذف تیم نفت از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر آن بر تعداد سهمیه ایران در این رقابت‌ها گفت: «خیلی حیف شد که نفت خداحافظی زود هنگامی با این رقابت‌ها داشت. کشور قطر که نماینده‌اش تیم نفت را حذف کرد هم یکی از تیم‌هایش از گردونه مسابقات کنار رفت و این کشور هم مقل ایران در لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده دارد. با حذف نفت کار سه نماینده ایران کمی مشکل شد چرا که باید بهترین نتیجه ممکن را در این بازی‌ها بگیرند که به نظر من صعود دو تیم از بین آنها به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال ایران خیلی خوب است و من امیدوارم این اتفاق بیفتد.»


تاج در مورد مشکلات مالی باشگاه‌ها از جمله نفت گفت: «به هر حال مجموعه نفت به تعهدات خود عمل نکرده است همچنین در حق پخش تلویزیونی نیز ما مشکلاتی داشتیم اما در مورد تبلیغات محیطی پول خود را دریافت کرده‌‌ایم؛ هر چند در آن حدی نبود که تفاهم شده بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر