صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
در گفت‌وگو با آنا

تاج:‌ طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک باید شکسته شود/ کارت‌های سربازی بازیکنان فولاد نوین مشکلی ندارد

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران با تاکید بر اینکه این سازمان همه تلاش خود را برای موفقیت تیم امید به کار گرفته است، گفت:‌ طلسم 40 ساله رفتن به المپیک باید شکسته شود.
کد خبر : 6663

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم ملی المپیک ایران در نوروز 94 در حالی باید در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ریو به مصاف حریفان برود که حبیب کاشانی مدیر این تیم از وضعیت موجود و البته عدم حمایت مدیران فوتبال بارها در روزهای اخیر نارضایتی خود را بیان کرده است.


مهدی تاج رییس سازمان لیگ درباره دلخوری مسئولان تیم امید و نارضایتی آنها از عدم حمایت سران فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ گفت: متاسفانه آنطور که در سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده ‌بودیم نتوانستیم کمک زیادی را به تیم امید در مقطع فعلی بکنیم اما مطمئن باشید مسئله تیم امید برای ما و البته فدراسیون فوتبال بسیار حائز اهمیت است و صعود این تیم به المپیک در اولویت کار قرار دارد.


وی درباره عدم تمایل کی‌روش برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم امید برای حضور در رقابت‌های مقدماتی انتخابی المپیک عنوان کرد: موضوع کی‌روش به هیچ عنوان مطرح نیست،‌ علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع تصمیم نهایی را اتخاذ کرده که به نظر من می‌تواند باعث حل مشکل باشد.


رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اضافه کرد:‌ همه اهالی فوتبال،‌ مدیران، کادر فنی،‌ بازیکنان و هواداران امیدوار هستند تا این بار بتوانیم به رقابت‌های المپیک صعود کنیم و من شخصاً عقیده دارم طلسم 40 ساله باید شکسته شود.


تاج درباره اعتراض باشگاه نساجی مازندران به کارت‌های سربازی فولاد نوین تاکید کرد:‌ تمام کارت‌های پایان خدمت بازیکنان فولاد نوین بعد از اعتراض نساجی مورد بررسی و استعلام قرار گرفت که در نهایت مشخص شد این کارت‌ها هیچ مشکلی ندارد بنابر این بازی دو تیم در لیگ دسته اول بدون تاخیر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر