صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

برگزاری جشن پیروی انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد

کارکنان واحد نجف آباد و خانواده‌هایشان با شرکت در جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهمین روز این جشن‌ها، به استقبال سی و هشتمین بهار آزادی رفتند. 
کد خبر : 66616

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، همزمان با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، جشن بزرگ «انقلاب» با حضور پرشور خانواده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و با حضور هیات رئیسه دانشگاه و نماینده ولی فقیه در شهرستان وامام جمعه نجف آباد برگزار شد.



کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به همراه خانواده‌هایشان با حضور پرشور در تالار اجتماعات شهید چمران دانشگاه، در جشن بزرگ «انقلاب» که به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، فرارسیدن سالگرد بزرگ‌ترین انقلاب اسلامی جهان را گرامی داشتند.
مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: «انقلاب شکوه‌مند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، اقدامی عظیم و ماندگار در تاریخ ایران و اسلام است که دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای کشور ایران اسلامی و جهان اسلام داشته است.»
امام جمعه نجف آباد افزود: «اکنون فرزندان این انقلاب در هر جایی که مسلمانان درخواست یاری و کمک داشته باشند به یاری آنان خواهند شتافت و از هیچ تلاشی برای یاری رساندن به مسلمین سراسر جهان دریغ نمی‌ورزند.»



وی اضافه کرد: «استقلال و اعتماد به نفس جوانان و دستاورد‌های گسترده علمی، فرهنگی، سیاسی و... از جمله ثمرات ارزشمند انقلاب شکوه‌مند ایران اسلامی است که با همدلی و همزبانی مردم و مسئولان خدمتگزار، تحت زعامت مقام معظم رهبری محقق شده است.»
در این مراسم که از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی و روابط عمومی واحد نجف آباد برنامه ریزی و اجرایی شده بود، از کارکنان دانشگاه که در مسابقات سراسری قرآن و عترت حائز رتبه شده بودند، با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.
همچنین در این جشن بزرگ فرزندان کارکنان دانشگاه که در طول سال جاری با شرکت در مسابقات فرهنگی حائز رتبه شده بودند نیز با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر