صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
آنا گزارش می‌دهد؛

دور جدید مذاکرات سپاهان با مورایس/ مربی جدید زردپوشان خوشبخت می‌شود؟

مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان مرحله دوم مذاکرات‌شان با مربی پرتغالی را از آغاز کرده‌اند.
کد خبر : 665616

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، باشگاه سپاهان اصفهان بعد از قطع همکاری با محرم نویدکیا، هنوز سرمربی فصل آینده‌اش را انتخاب نکرده است. در حالی که بلافاصله بعد از جدایی اسطوره سپاهانی‌ها، مدیران این باشگاه از مذاکره با فیلیکس ماگات آلمانی خبر دادند ولی هیچوقت این اتفاق به شکلی جدی رخ نداد تا اینطور به نظر برسد که به میان آوردن نام این مربی بزرگ بیشتر بابت آرام کردن جو هواداری در دوران پسا نویدکیا بوده است.


البته سپاهانی‌ها در این مدت بیکار نبوده‌اند و با ژوزه مورایسِ پرتغالی و یکی دو گزینه دیگر خارجی مذاکراتی انجام داده‌اند. مذاکرات باشگاه سپاهان حتی به حضور مورایس نیز در ایران ختم شد و این مربی برای بازدید از امکانات ورزشی سپاهان و دیدار با مسئولان این باشگاه به اصفهان سفر کرد که البته این سفر در مرحله اول بی نتیجه ماند.


بعد از اینکه مورایس ایران را ترک کرد گفته شد، اختلافات مالی بر سر مبلغ قرارداد دلیل عدم توافق ابتدایی بین طرفین بوده است. این مربی که سابقه هدایت الهلال عربستان و دستیاری مورینیو در اینتر، رئال و چلسی را در کارنامه دارد، گفته می‌شود برای یک فصل حضور در سپاهان مبلغی بالاتر از یک میلیون یورو تقاضا کرده بود که این مساله در ابتدا با مخالفت باشگاه سپاهان روبه‌رو شد. با این وجود از شب گذشته مذاکرات جدیدی با این مربی به صورت آنلاین آغاز شده تا دو طرف بتوانند بر سر رقم قرارداد به توافق برسند.


بر همین اساس از اصفهان خبر می‌رسد این مذاکرات تا حدی نتیجه‌بخش بوده و سپاهانی‌ها حاضر شده‌اند درصورت گرفتن مقداری تخفیف از این مربی، نیمکت‌شان را برای فصل جدید به او بسپارند. با این وجود باید منتظر ماند که آیا سپاهانی‌ها حاضر می‌شوند با توجه به بودجه محدودی که در اختیار دارند، مورایسِ گرانقیمت را به خدمت بگیرند یا اینکه مذاکرات با این مربی به بن بست می‌رسد و آنها به سراغ گزینه‌ای دیگر می‌روند؟


این درحالی است که باشگاه سپاهان از لحاظ مدیریتی تکلیفش خیلی روشن نیست و کماکان صحبت از تغییرات در مجموعه این باشگاه مطرح می‌شود. اخیراً بحث برکناری محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه سپاهان به دلیل مساله بازنشستگی و کسب نتایج ضعیف در دو سال گذشته یک بار دیگر مطرح شده بود و گفته می‌شود پرونده تغییرات مدیریتی در این باشگاه اصفهانی کماکان باز است.


از سویی دیگر در تیم فوتبال این تیم نیز هنوز چیزی سر و سامان نگرفته است و تکلیف سرمربی فصل آینده سپاهان و تمدید قراداد بازیکنان هنوز روشن نشده است. در همین وضعیت تاکنون، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و گئورگی ولسیانی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکن جدیدی به خدمت گرفته نشده است. در این میان هنوز باشگاه سپاهان برای فصل آینده تکلیفش را 100 درصد روشن نکرده است و روزهایی طلایی را در فصل نقل و انتقالات و البته اجرای برنامه‌های آماده‌سازی تیم و باشگاه از دست می‌دهد.


انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر