صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین‌شهر از دانشگاه آزاد اسلامی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین‌شهر مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاطر تلاش‌های صورت گرفته در این واحد دانشگاهی ابراز کرد.
کد خبر : 66524

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهین شهر و فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در جمع کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر حضور یافته یافت.


امام جمعه شاهین‌شهر با تلاوت آیات اولیه سوره مبارکه ابراهیم گفت: «خداوند حضرت موسی را فرستاد و به همراه ایشان آیات و نشانه‌های خود را فرستاد و اعلام کرد کار موسی خارج کردن قوم خود از ظلمت است، از ظلمت فرعون و فرعونیان و از ظلمت کارهای ناشایست. خداوند به موسی فرمود که به مردم یادآوری کن. این روزها که ایام الله است قطعاً یادآوری می‌شود که ایام الله پیروزی حق و خارج کردن مردم از ظلمت است این نشانه‌هایی است برای کسانی که هم صبر می‌کنند و هم شکرگزار هستند.»


حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان بیان کرد: «خداوند در قرآن می فرماید سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه در خودشان تغییر ایجاد کنند.»


وی افزود: «اگر مردم دنبال رهبری عالم، عادل و سیاستمدار باشند خداوند هم آن رهبر را برای آنها می‌فرستد و مردم این را در زمان انقلاب از خداوند خواستند و خداوند حضرت امام (ره) را برای این مردم فرستاد. ما باید همیشه خداوند را شکر کنیم به واسطه این همه لطفی که به ما کرده تا خداوند الطافش را بر ما بیشتر کند. در دوران قبل هیچ چیز از خودمان نداشتیم ولی امروز به برکت امام و انقلاب همه چیز داریم.»


رئیس واحد شاهین شهر نیز در این مراسم، خداوند را به خاطر تمامی نعماتی که به برکت این انقلاب نه تنها به ایران بلکه به دنیا عطا کرده شکر کرده و گفت:« امروز انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای ملت شریف ایران به همراه داشته که یکی از آنها شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی است.»


دکتر سید حمیدرضا رئیس السادات ادامه داد: «بحمدالله شهر شاهین شهر نیز از این فیض عظیم بهره‌مند شده و با پشتوانه و حمایت های بی‌دریغ امام جمعه معزز و فرماندار سرعت رو به رشدی را طی می‌کند.»


ملکیان: اگر مردم دنبال رهبری عالم، عادل و سیاستمدار باشند خداوند هم آن رهبر را برای آنها می‌فرستد و مردم این را در زمان انقلاب از خداوند خواستند و خداوند حضرت امام (ره) را برای این مردم فرستاد. ما باید همیشه خداوند را شکر کنیم به واسطه این همه لطفی که به ما کرده تا خداوند الطافش را بر ما بیشتر کند. در دوران قبل هیچ چیز از خودمان نداشتیم ولی امروز به برکت امام و انقلاب همه چیز داریم

وی به همه همکاران توصیه کرد با شرکت پرشور همه اقشار دانشگاهی در یوم الله 22 بهمن، بدون در نظر گرفتن جناح‌های مختلف سیاسی برای تعالی نظام و انقلاب در انتخابات پرشور هفتم اسفند شرکت کنیم.


فرماندار برخوار و میمه سخنران بعدی این مراسم بود که با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان و فرهیختگان بیانات خود را با تبریک ایام الله دهه فجر آغاز کرد و گفت: «جا دارد یاد کنیم از همه فجرآفرینان و کسانی که برای پیروزی این انقلاب و حفظ آن تلاش کردند به ویژه از رهبر کبیر انقلاب که پایان دادند به هر آنچه که باعث تحقیر مردم ایران و اسلام بود.»


علیرضا بصیری افزود: «دشمن در سی و هفت سال گذشته از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام دریغ نکرد حتی برنامه ریزی بلندمدت50 ساله داشتند و نمونه آن جنگ تحمیلی هشت ساله بود که مردم علی رغم اینکه می دانستند جان خود را از دست می دهند برای حفظ انقلاب دریغ نکردند.»


این آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس ادامه داد:«انقلاب دستاوردهای زیادی داشته که از آن جمله می‌توان دستاورد های هسته‌ای اخیر را نام برد که دولت تدبیر و امید قول آن را در سال 92 داده بود که هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم سانتریفیوژها و خوشبختانه این مهم محقق شده و امروز مردم و مسئولان همدل و هم زبان شدند.»


بصیری گفت: «مردم همیشه نقش مهمی را در این انقلاب ایفا کردند علی‌رغم همه مشکلات و نواقصی که وجود داشته است. امروز بیش از همه وقت نیاز به همدلی و همزبانی بین مردم و دولت احساس می‌شود که ان‌شاءالله با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش‌رو از نظام و انقلاب حمایت خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر