صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

دستگیری باند سارق وسایل داخل خودرو

اعضای باندی که با پرسه زدن در خیابان، وسایل داخل خودروهایی که فاقد ایمنی بوده را سرقت می کردند، دستگیر شدند. متهمان این پرونده که به 38 سرقت اعتراف کرده اند، در ساعات خلوت نقشه سرقت هایشان را اجرا می کردند.
کد خبر : 66469

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با شکایت های سریالی در رابطه با سرقت داخل خودرو در خیابان‌های شهر یزد، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهر وارد عمل شده و تحقیقات آغاز شد. در بررسی های صورت گرفته و بازنگری صحنه های سرقت، کارآگاهان متوجه شدند که سارق یا سارقان با شکستن قفل در خودروهای فاقد سیستم امنیتی سرقت هایشان را انجام می دادند.


از آنجایی که شگرد سرقت ها مشابه بود و از طرفی تمامی این سرقت ها در خیابان‌های آزاد شهر، امام شهر و میدان صنعت رخ می داد و متهمان نقشه سرقت هایشان را ظهرها یا اواخر شب انجام می دادند این احتمال مطرح شد که سرقت ها توسط اعضای یک باند صورت گرفته است.


با توجه به آنکه هیچ رد و سرنخی از متهمان در دست نبود، کارآگاهان، گشت‌زنی در محدوده های سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و در نهایت به پسر جوانی مشکوک شدند. پسر جوان به عنوان مظنون بازداشت شد و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که او به همراه سه همدستش اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده اند.


سرهنگ علیرضا خالقی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد در این رابطه می گوید: به‌دنبال اعتراف متهم جوان، سه همدستش نیز بازداشت شده و به 38 سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند. تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر