صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

جنایت در طبقه سوم

قربانی جنایت طبقه سوم مجتمع منطقه صادقیه که مرد میانسال و تنهایی است، درحالی در خانه‌اش پیدا شد که دست و پاهایش بسته شده بود. در تحقیقات اولیه اینطور به نظر می‌رسد که مرد میانسال قربانی جنایت با انگیزه سرقت شده است.
کد خبر : 66421

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شامگاه دوشنبه 19 بهمن امسال، مرد میانسالی در تماس با پلیس از بوی تعفنی گلایه کرد که مدتی است همسایه‌ها را کلافه کرده است. او گفت: مدتی است که از آپارتمان یکی از همسایه‌هایمان که مرد میانسالی در آن زندگی می کند، بوی تعفن می‌آید و این بو روز به روز بیشتر می‌شود. اوایل چون بو کم بود، توجهی به موضوع نداشتیم اما حالا بو کلافه‌مان کرده است و مرد همسایه نیز ناپدید شده است.


به‌دنبال این تماس، ماموران پلیس در مجتمعی در منطقه صادقیه حضور یافتند. بوی تعفن از طبقه سوم به مشام می رسید. باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان قرار داده شد. ماموران که در این تماس مجوز ورود به خانه را گرفته بودند، وارد آپارتمان مرد تنها شدند. آنها به محض ورود به خانه در حالی با جسد مرد میانسال مواجه شدند که دست و پاهایش بسته شده بود.


به‌دنبال کشف جسد مرد 61 ساله، تیم بررسی صحنه جرم به همراه بازپرس ویژه قتل راهی محل شدند. با توجه به اینکه دستمالی در دهان قربانی قرار داشت، متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را خفگی اعلام کردند و با توجه به فساد نعش جسد مشخص شد که این جنایت حدود 72 ساعت قبل رخ داده است.


بهم‌ریختگی خانه مرد میانسال حکایت از جست و جو برای یافتن اشیا با ارزش از سوی عامل یا عاملان جنایت را داشت و از آنجایی که در ورودی خانه سالم بود، فرضیه جنایت از سوی فردی آشنا با انگیزه سرقت مطرح شد.


جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل
ارسال نظر