صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

ابزارهای تاثیر گذار و آینده دار دیجیتال مارکتینگ در ایران

قطعا واژه دیجیتال مارکتینگ را در این چند سال اخیر زیاد شنیده اید و میدانید که آینده مطلق به این صنعت هست و هر کسی در هر شغلی که باشد اگر این مورد را جدی بگیرد در آینده پیشرفت های قابل قبولی را در کسب و کار خود خواهد کرد . دیجیتال مارکتینگ ابزارهای زیادی دارد که باید توسط متخصص خود انجام شود ولی شما میتوانید با آشنا شدن با ابزارهای که در ایران میتواند نتایج بهتری داشته باشد و همچنین هزینه های قابل تاملی داشته باشد
کد خبر : 663929


به گزارش خبرگزاری آنا، قطعا واژه دیجیتال مارکتینگ را در این چند سال اخیر زیاد شنیده اید و میدانید که آینده مطلق به این صنعت هست و هر کسی در هر شغلی که باشد اگر این مورد را جدی بگیرد در آینده پیشرفت های قابل قبولی را در کسب و کار خود خواهد کرد . دیجیتال مارکتینگ ابزارهای زیادی دارد که باید توسط متخصص خود انجام شود ولی شما میتوانید با آشنا شدن با ابزارهای که در ایران میتواند نتایج بهتری داشته باشد و همچنین هزینه های قابل تاملی داشته باشد شروع کنید مثلا در گذشته کاربران برای ارسال انبوه پیامک از موبایل استفاده می‌کردند که این موضوع بسیار زمان‌بر بود. اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، پنل پیامکی یا سامانه ارسال و دریافت پیامک، کار را برای کاربران بسیار ساده‌تر و سریع‌تر کرده است. درواقع به کمک پنل ارسال اس ام اس می‌توان به راحتی تنها در یک لحظه به حجم بالایی از شماره‌ها پیام ارسال کرد. پنل پیامک یکی از ابزارهای تأثیرگذار و آینده‌دار دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می‌شود که کاربردهای مختلفی دارد. در ادامه به معرفی ابزار های مفید دیگر و سایر ابزارهای تأثیرگذار و مدرن خواهیم پرداخت .


ابزار پنل پیامکی جهت ارتباط دو طرفه با مشتریان


همانطور که پیش‌تر ذکر شد؛ پنل اس ام اس، این امکان را برای کاربران فراهم ساخته است تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حجم انبوهی از پیامک را به شماره‌های زیاد ارسال نمایند. به طور معمول خرید سامانه پیام کوتاه به‌ منظور برقراری ارتباط با مشتریان و همچنین تبلیغات انجام می‌شود. پنل پیامکی، برای اطلاع‌رسانی‌های مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که پنل مذکور، بیشتر در حوزه تبلیغات کاربرد دارد؛ اما سبب برقراری ارتباط و حفظ و نگهداری از مشتریان نیز می‌شود و این ارتباط نزدیک با مخاطبان و مشتریان تاثیر شگفت انگیزی را مطمنا برای حفظ مشتریان خواهد گذاشت .


از دیگر کاربردهای پنل مذکور می‌توان به ارسال پیامک به بانک مشاغل و ارسال هدفمند تبلیغات اشاره کرد که این ابزار به شدت تاثیر گذار می باشد برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه عبارت" ارسال بانک مشاغل رایسان " را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت رایسان شوید و یا دیگر امکانات مثل قرعه‌کشی که از طریق این پنل می‌توان قرعه‌کشی انجام داد و نام یا شماره برنده‌ها را ارسال کرد. البته کاربردهای پنل ارسال پیام کوتاه به موارد مذکورف ختم نمی‌شود. از پنل مذکور می‌توان به‌عنوان کد اعتبارسنجی در وب‌سایت‌های مختلف و اپلیکیشن ها نیز استفاده نمود. البته تنها راه ایجاد تعامل با مشتریان و تبلیغ کسب‌وکار به‌کارگیری پنل پیامکی نیست؛ چراکه ابزارهای دیگری هم‌چون اینستاگرام نیز امروزه بسیار مورد توجه کاربران بوده و می‌تواند یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محسوب شود.


ابزار قدرتمند اینستاگرام


اشتباه نکنید به عقیده ما اینستاگرام مکمل دیگر ابزار ها و خود به تنهایی فقط یک ابزار می باشد و نباید فقط روی اینستاگرام فعالیت کرد . بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین که دارای پیج اینستاگرام نیز می‌باشند بر این باورند که خودشان به راحتی می‌توانند پست کردن عکس و فیلم در اینستاگرام را انجام دهند و احتیاجی به ادمین و یا شخصی که بر الگوریتم اینستاگرام تسلط دارد؛ نیست! بله، این موضوع درست است که هر شخصی می‌تواند در شبکه مجازی اینستاگرام، اقدام به بارگزاری عکس‌ها و فیلم‌های مختلف کند. اما فردی که صاحب کسب‌وکار است؛ باید بداند که حساب او با سایر کاربران عادی اینستاگرام متفاوت است. مدیر رسانه‌های اجتماعی، مسئول حفظ مخاطبان و افزایش حضور آنلاین کسب‌وکارها و برندهای مختلف در این بستر است. حضور مداوم در فضای آنلاین و جلب نظر کاربران در اینستاگرام با توجه به افزایش تعداد رقبا در این بستر، نیازمند یک برنامه‌ریزی و استراتژی ویژه است. مدیر شبکه اجتماعی مسئولیت برنامه‌ریزی محتوا، سئو کردن محتوا، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه و نظارت بر روند پیشرفت آن‌ها را به منظور دستیابی به اهداف تجاری هر شرکت بر عهده دارد. در نتیجه اگر صاحب کسب‌وکار هستید و به دنبال گسترش دامنه فعالیت خود می‌باشید؛ توصیه می‌شود علاوه بر پنل پیامکی به مدیریت صفحه اینستاگرام خود نیز بها دهید. اگر اطلاعات بیشتر در این زمینه هم احتیا داشتین عبارت " مدیریت پیج اینستاگرام رایسان " را در گوگل جستجو کنید اطلاعات خیلی کاملتری به شما خواهد داد اما روش‌های آینده‌دار و موثر دیجیتال مارکتینگ به اینجا هم ختم نمی‌شود. یکی دیگر از بهترین روش‌های توسعه کسب‌وکار، جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد از طریق طراحی و راه‌اندازی سایت است.




اهمیت و مزایای طراحی سایت


اصلی‌ترین فاکتور برای یک سرمایه‌گذار یا تاجر، درآمدزایی و کسب سود بیشتر است. تصور کنید فضای گسترده‌ای وجود دارد که کاربران بسیار زیادی در آن به صورت مجازی در حال فعالیت هستند. این فضای بزرگ که مملو از کاربران مختلف با نیازهای متفاوت است؛ می‌تواند بهترین بستر، برای ارائه انواع کالا و خدمات به ساده‌ترین شکل ممکن باشد. مدیر هر تجارتی می‌تواند با طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت استاندارد وارد این بازار بزرگ شود و از مزایای آن در راستای رشد کسب‌وکار خود بهره‌گیری کند. بطور مثال شما فکر کنید شرکتی در یکی از شهرها مثل اصفهان فعالیت میکند قطعا اولین ابزار که لازم کسب و کار مورد نظر هست طراحی سایت می باشد که در آینده با پیشرفت کار در سراسر کشور هم میتواند فعالیت داشته باشد .در هر شهری که حضور داشته باشید میتوانید از اطلاعات استفاده کنید بطور مثال " طراحی سایت اصفهان رایسان " را در گوگل جستجو کنید تا بتوانید در هر شهری هستید الگو برداری کنید . از مزایای طراحی سایت هم می‌توان به مواردی هم‌چون افزایش اعتبار برند، جذب مشتریان بیشتر، کسب سود بالاتر و... اشاره نمود. البته علاوه بر پنل پیامکی، ضرورت مدیریت پیج اینستاگرام و همچنین طراحی سایت، موضوع دیگری نیز در این رابطه حائز اهمیت است که عدم توجه به آن می‌تواند تمامی تلاش‌های ما را بی‌فایده کند. این موضوع چیزی نیست جز «سئو سایت» که امروزه بازار آن بسیار داغ است.


سئو سایت قدرتمندترین ابزار دیجیتال مارکتینگ


یکی از مهم‌ترین مواردی که تمامی افرادی که به نحوی با وب‌سایت سر و کار دارند و باید بدان توجه نمایند؛ موضوع سئو است. سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر در راستای بهبود عملکرد وب‌سایت شما طبق استانداردهای موتورهای جستجو و همچنین افزایش آمار بازدید؛ انجام می‌شود. فاکتورهای بسیار زیادی در بهینه‌سازی یا سئو سایت در اصفهان ، تهران یا سایر نقاط کشور تأثیرگذار هستند که به‌طور خلاصه می‌توان به مواردی ازجمله کلمات کلیدی به‌کار رفته در محتوای متنی، لینک‌های ورودی به وب‌سایت شما از سایر سایت‌ها و... اشاره نمود.


به‌عنوان مثال، تصور کنید که یک کسب‌وکار کوچک در اصفهان قصد دارد فعالیت خود را در حوزه آنلاین افزایش دهد . اگر کسب‌وکار مذکور تنها امید به داشتن وب سایت داشته باشد این روند بسیار کند خواهد بود. اما چنانچه کسب‌وکار مذکور علاوه بر طراحی سایت رو سئو سایت خود تمرکز هم بکند سرعت رسیدن به اهداف فروش خود به شدت افزایش خواهد یافت .




با توجه به موارد فوق در می‌یابیم که امروزه به دلیل استفاده گسترده مردم از اینترنت و استقبال کاربران از خرید آنلاین، بهترین روش برای پیشرفت در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای موثری همچون سایت، اینستاگرام، پنل پیامکی و... است. مجموعه «رایسان» یکی از معتبرترین مراجع در حوزه بازاریابی اینترنتی در اصفهان محسوب می‌شود که تمام تلاش خود را جهت دیده شدن و توسعه کسب‌وکار شما عزیزان به‌ کار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از وب‌سایت شرکت رایسان می‌توانید به آدرس اینترنتی https://raysan.ir مراجعه نمائید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر