صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
با حضور مسئولان انجام شد؛

آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان

عملیات اجرایی ساخت سازه یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی آغاز شد.
کد خبر : 663637

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تویسرکان، مراسم رونمایی از طرح و آغاز عملیات اجرایی ساخت سازه یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام این واحد برگزار شد.


محمد اسلانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در این مراسم اظهار کرد: شهدا چراغ راه هدایت جامعه به‌ویژه نسل جوان و دانشگاهیان هستند. این واحد دانشگاهی مفتخر است که دو دانشجوی شهید یکی در دوران دفاع مقدس و دیگری در دفاع از امنیت تقدیم این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و از سال ۱۳۹۱ افتخار میزبانی از دو شهید گمنام والامقام را دارد که فضای دانشگاه را عطرآگین کرده و قبور مطهر آنان کانون برگزاری بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه بوده است. با ساخت یادمان شهدای گمنام، شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستانی و استانی در این فضا خواهیم بود.


ابوالفضل یداللهی اصلان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز گفت: طرح یادمان شهدای گمنام واحد تویسرکان طرحی باشکوه است که در سه واحد دانشگاهی تویسرکان، ملایر و نهاوند و با همت و محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در حال اجرا و ساخت است. هرچه داریم از برکت این نظام و شهداست و همان‌طور که شهدا از جان خود برای حفظ نظام در جنگ فیزیکی در دوران دفاع مقدس گذاشتند در شرایط حساس کنونی کشور و جنگ فرهنگی، روانی و اقتصادی که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه انداخته است باید هوشیارانه عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.


سردار علی میرزایی مسئول مجمع روایان دفاع مقدس کشور و از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هم از حماسه‌ها و دلاوری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان به‌ویژه از رزمندگان غیور و سلحشور شهرستان تویسرکان مانند شهید عینعلی، ملکی، سوری و... که در عملیات مختلف ازجمله بازی دراز و مرصاد جان‌فشانی کردند، خاطراتی بیان کرد و ادامه داد: باید قدر جانبازان که شهدای زنده بین ما هستند را بدانیم.


در پایان مراسم با حضور بر مزار مطهر شهدای گمنام و ادای احترام و قرائت فاتحه، کلنگ زنی عملیات اجرایی ساخت یادمان توسط سردار رضا میرزایی، ابوالفضل یداللهی اصلان و حاج جلیل سوری از جانبازان دفاع مقدس و همرزم شهید حاج حسین همدانی انجام شد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر