صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۲ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

برگزاری نخستین نشست مدیران دانشگاه آزاد یزد با شرکت معدنی و صنعتی

نخستین نشست مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای همکاری‌های مشترک و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 663480

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با هیئت همراه در نشستی مشترک با ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای توسعه همکاری‌های مشترک این دانشگاه با صنعت استان، دیدار و به بررسی راه‌های توسعه همکاری‌های فی‌مابین پرداختند.


مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این نشست با ارائه گزارشی از موفقیت‌های این شرکت در زمینه تولید، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی و اجرای ضوابط زیست‌محیطی مهم‌ترین استراتژی‌های چادرملو را که مرتبط با توان و قابلیت‌های دانشگاهیان و مراکز علمی، تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان است را هوشمندسازی فرآیند اکتشاف برای ارتقای بهره‌وری، عنوان کرد.


ناصر تقی‌زاده افزود: در بحث اکتشاف در معادن، قطعاً در این راه نیازمند بهره‌گیری از فناوری‌ها و نوآوری‌های به‌روز هستیم؛ بنابراین همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با صنعت، می‌تواند نقطه آغازگری در گام عملی برای نزدیک کردن نگرش‌های صنعتی و تولیدی باشد که می‌تواند تحولات عظیمی را در بستر مراکز علمی و تولیدی به ارمغان آورد و بهره‌مندی از علوم دانشگاهیان در کنار تجربیات کارگاهی و آزمایشگاهی می‌تواند راهگشای ما در این مسیر باشد. درب‌های این شرکت روی همه محققان، نوآوران و متخصصان فنی و تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی یزد باز است و از هر گونه پیشنهاد عملی و اثربخش استادان دانشگاهی صاحب‌نظر و اهل‌فن در تحقق اهدافمان استقبال می‌کنیم.



وی از حمایت دانشجویان مقاطع ارشد و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف و مرتبط رشته‌های دانشگاهی در این شرکت در بخش‌های آزمایشگاهی بر اساس دستورالعمل و قوانین شرکت خبر داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز با اعلام اینکه در برنامه راهبری دانشگاه و با استناد به سند پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حل مشکلات بخش‌های تولید و صنعت و مهارت افزایی استان هستیم، گفت: امیدواریم دستاورد این دیدار ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کاربردی و عملیاتی پیش رو برای تداوم همکاری‌های عملی و تنگاتنگ صنعت استان و دانشگاه باشد.


دهقانی اشکذری با ابراز تمایل برای تطبیق گرایش‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با نیازهای صنعت ابراز امیدواری کرد تا با بهره‌گیری از ظرفیت و توان علمی استادان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان در خدمت رفع نیازهای صنعت استان باشیم.


وی از برگزاری نشست‌های بعدی با حضور نمایندگان دو مجموعه و برنامه‌ریزی برگزاری تور علمی گردشگری برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و دانشجویان رشته‌های مرتبط با این صنعت خبر داد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/

انتهای پیام/

ارسال نظر