صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
شاکری در گفت‌‎وگو با آنا خبر داد؛

بررسی علل حادثه واژگونی قطار مشهد-یزد در کمیسیون عمران مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی علل حادثه واژگونی قطار مشهد-یزد در این کمیسیون خبر داد و گفت: تعدادی از اعضای این کمیسیون بازدیدی از محل حادثه خواهند داشت.
کد خبر : 663226

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه واژگونی قطار مسافری مشهد- یزد، در محور طبس که صبح امروز اتفاق افتاد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، قرار است مسئولان مربوطه و به خصوص وزیر راه و شهرسازی، در جلسه هفته آینده کمیسیون عمران حضور یابند و علل حادثه با حضور آن‌ها به طور دقیق و شفاف مورد بررسی قرار گیرد.


وی ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه واژگونی قطار مشهد- یزد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس ظرف روزهای آینده سفری به محل حادثه داشته باشند و در بازدید از مجل حادثه، جلساتی نیز با مقامات محلی استان داشته باشیم.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین قرار است پس از بازدید تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس از محل حادثه و استماع نظرات کارشناسی، گزارشی از چگونگی وقوع این حادثه و مقصران آن تهیه کنیم و در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار دهیم.


به گزارش خبرگزاری آنا، قطار مسافری مشهد – یزد ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) دچار سانحه شده و بر اثر برخورد با بیل مکانیکی، واژگون می‌شود. طبق اعلام اورژانس منطقه، ۱۷ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و ۱۳ نفر نیز مصدوم شده‌اند، همچنین گزارش‌هایی نیز حاکی از مفقودی ۵ مسافر این قطار دارد.


خبرگزاری آنا نیز جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان در حادثه واژگونی قطار مشهد- یزد را به بازماندگان تسلیت می‌گوید.


انتهای پیام/۴۱۶۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
عل
15:23 - 1401/03/18
منتظر اتفاق هوایی بعدی باشیم