صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۹ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
زمانی مطرح کرد؛

نشان «طیب» استانداردی زنجیره‌ای برای تولید محصول

گشایش دفتر «زیست‌بوم طیب» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردمدیرعامل مؤسسه کیفیت رضوی گفت: نشان طیب استانداردی زنجیره‌ای است و این نشان به مجموعه زنجیره تولید محصول اعطا می‌شود و تمام مراحل تولید محصول از مزرعه تا مصرف، تحت کنترل و مدیریت کیفیت قرار دارد.
کد خبر : 663022

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، حسین زمانی در حاشیه گشایش دفتر کارگزاری و نماینده مؤسسه کیفیت رضوی «زیست‌بوم طیب» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: هدف از کیفیت رضوی ارتقای کیفیت سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی است. طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط اعطا می‌شود.


وی افزود: نشان طیب یک استاندارد زنجیره‌ای است به عبارتی این گواهی به مجموعه زنجیره تولید محصول اعطا می‌شود و در این پروژه تمام مراحل تولید محصول از مزرعه تا مصرف، تحت کنترل و مدیریت کیفیت قرار خواهد گرفت.


مدیرعامل مؤسسه کیفیت رضوی گفت: سامانه ارزیابی کیفیت طیب، یک سامانه پویا و ابزار تعاملی برای ارتقای کیفیت و صیانت از برندها (نشان‌ها) در سطح محصولات، واحدهای صنفی و سازمان‌هاست؛ زمانی که محصولی نشان طیب داشته باشد، مشتریان می‌توانند در انتخاب محصولات با استفاده از این سامانه راحت‌تر و سریع‌تر به شناسنامه کیفی محصولات دسترسی پیدا کنند و انتخاب خود را مبتنی بر کیفیت محصولات انجام دهند.



دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته تبدیل انرژی بیان کرد: با این کار اطمینان و اعتماد لازم برای انتخاب محصول برای مشتریان ایجاد می‌شود.


مدیرعامل مؤسسه کیفیت رضوی اظهار کرد: استان خراسان شمالی سومین استانی است که مؤسسه کیفیت رضوی در آن تأسیس‌ شده است. برای شروع فعالیت در هر استان یک شورای استانی طیب راه‌اندازی خواهد شد و شامل کسانی است که در حوزه ارزیابی، انطباق محصول با شاخص‌های زیست بومی فعالیت خواهند کرد؛ به عبارتی این شورا از شخصیت‌های تأثیرگذار و برجسته استانی به‌عنوان ناظر عالی بر سیستم طیب استفاده می‌کند.


به گزارش آنا؛ دفتر کارگزاری و نماینده مؤسسه کیفیت رضوی «زیست‌بوم طیب» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور مسئولان دانشگاهی و استانی در دانشکده فنی و مهندسی گشایش یافت.








انتهای پیام/۴۰۶۲/

دانلود فایل

انتهای پیام/

ارسال نظر