صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۹ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
رویداد «عصر امید» / ۳۳۷

انعقاد ۱۲ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج در رویداد عصر امید

۱۲ تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج با دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی سراسر کشور در رویداد عصر امید به امضا رسید.
کد خبر : 662627

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، همزمان با برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مصلی تهران، پس از بازدیدِ مدیران دانشگاه‌ها، مراکز رشد، مؤسسات پژوهشی و تحقیقاتی از غرفه دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و در پی استقبال از ایده‌ها و محصولات فناورانه این واحد دانشگاهی، ۱۲ تفاهم‌نامه همکاری علمی پژوهشی با دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی سراسر کشور امضا شد که ازجمله آنها می‌توان انعقاد تفاهم‌نامه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز رشد واحدهای شبستر، کرمانشاه، بهرمان، شهرقدس، زرند، گنبدکاووس، مهاباد، یادگار امام و شرکت‌های الماس و معراج اندیشه را نام برد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در حاشیه برگزاری رویداد عصر امید با قدردانی از تلاش‌ شبانه‌روزی نزدیک به ۶ ماه همکاران و رئیس مرکز رشدِ این واحد دانشگاهی و مشارکت فعال استادان و صاحبان محصولات فناورانه دانشگاه کهنوج در برگزاری این رویداد ابراز امیدواری کرد با تلاش و هم‌افزایی صورت گرفته در دانشگاه، موفقیت‌های این واحد دانشگاهی در حوزه دانش‌بنیان و کارآفرینی روزافزون باشد و بتوان خدمات شایسته‌ای را به خطهٔ جنوب استان ارائه کرد.


عبدالله یزدی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در راستای هر نوع همکاری دوجانبه علمی و تحقیقاتی با ادارات، ارگان‌ها و... خبر داد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر