صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام شریفانی در بازدید از غرفه آنا در رویداد ملی عصر امید:

دانشگاه آزاد اسلامی نخستین نهاد در تحقق شعار سال است

رشد اقتصادی کشور با حضور فعال دانش‌بنیان‌ها ممکن می‌شودمسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در سطح گسترده‌ای بیش از یک هزار ایده نو را به بازار عرضه کرده و نخستین نهاد در تحقق شعار سال است.
کد خبر : 661890

حجت‌الاسلام محمد شریفانی در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در رویداد ملی عصر امید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه اصل انقلاب اسلامی یک پدیده نو و اعجاب‌انگیز در این مقطع تاریخی و به رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و انقلابی کاملاً بدیع و مردمی در نوع خودش و بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: تولیدات ایشان که یکی از شاخص‌ترین و برجسته‌ترین مولدات انقلاب اسلامی است، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک پدیده نو و کاملاً مردمی از دل مردم به وسعت عمق کشور راه‌اندازی شد، قطعاً پدیده‌ای نو و جدید بود.


وی افزود: قاعدتاً از چنین پدیده‌ای انتظار بعضی از نقاط ضعف امری طبیعی است زیرا پیشینه‌ای نداشته است. اما وقتی که ما مجموع ظرفیت‌های به وجود آمده طی ۴۰ سال که شعبه‌های بسیار متعدد و گسترده در دورترین نقاط کشور که از همه مهم‌تر سرمایه ۳۰ هزار نفری اساتید و سرمایه حدوداً ۳۰ هزار نفری کارمندان و سرمایه بیش از یک میلیون دانشجو را که بدون هزینه بر دولت و از متن مردم به وجود آمده است باید بارک‌الله گفت و به این پدیده افتخار کرد و از خدای متعال آرزوی بیش از پیش و تشکر از همه دست‌اندرکارانی که از روز آغاز تا به امروز توانستند، این پدیده اعجاب‌برانگیز را در چنین سطحی از افتخار بیافرینند، تشکر می‌کنم.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین، اظهار کرد: خدا را شاکریم که به ما رهبری بصیر، باتجربه، مردم‌دوست و دغدغه‌مند را عنایت کرده که هر سال با شعاری نو به معضلات این کشور توجه می‌کند و دست‌اندرکاران، مؤسسات و محققان را به دنبال آن شعار فرامی‌خواند که گره‌ای از مشکلات گوشه و کنار مملکت بگشایند. شعار امسال که با محوریت دانش‌بنیان بود، رشد اقتصاد کشور با حضور فعال دانش‌بنیان‌ها ممکن می‌شود.


وی در ارزیابی برگزاری رویداد عصر امید در راستای تحقق شعار سال از سوی دانشگاه، گفت: جای بسی افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی اولین مجموعه‌ای است که به این شعار جامه عمل پوشانده و در سطح گسترده‌ای بیش از یک هزار مجموعه و ایده نو را به عرصه بازار نشانده است و ممکن است که به صورت طبیعی نقاط ضعفی هم گوشه و کنار ببینیم که این کاملاً یک امر طبیعی است ولی شجاعت این داستان و راه انداختن این برنامه در چنین شرایط کشور جای بسی امید، افتخار و تشکر از دست‌اندرکاران همه رؤسای دانشگاه‌ها در سطح استان و ریاست محترم دانشگاه، رئیس انقلابی این مجموعه داشته باشیم.


حجت‌الاسلام شریفانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که خدای متعال به برکت این سرمایه عظیم اسلامی و دانشجویی و این جوانانی که نقطه امید کشور هستند، بتوانند گام‌به‌گام، گام دوم را جامه عمل بپوشانند. از خبرگزاری آنا نیز تشکر می‌کنم که دست‌اندرکار این برنامه هستند و شعار این برنامه را توسعه می‌دهند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر