صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
در جلسه امروز شورای شهر ابراز شد

حقوق پرسنل شهرداری یکسان نیست

در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری در بخش بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن مورد بررسی اعضا و معاونان شهرداری قرار گرفت.
کد خبر : 6604

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر و در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تهران در بخش بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آن، در خصوص دریافت حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری در سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران گفت: بسیاری از مشکلات با گفت‌ و شنود محاوره‌ای حل نمی‌شود؛ بلکه باید تصمیم‌های اساسی در این خصوص اتخاذ شود.


وی افزود: به عنوان مثال شرکت‌ها برای انجام پروژه‌ها نیاز به استخدام نیروی انسانی دارند و شهرداری نیز باید تعهد استخدامی را در مدت زمان فعالیت‌شان برای آن‌ها ایجاد کند چرا که در غیر این صورت دریافت نیرو از سایر راهکار‌ها سبب فساد خواهد شد.


در ادامه محسن سرخو عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص اظهار کرد: دریافتی‌ها در شرکت‌ها نباید به شکلی باشد که ساختار مدیریتی و نیروی انسانی شهرداری را به هم بریزد.


وی گفت: در شرایط فعلی دریافتی پرسنل خیلی از سازمان‌ها و شرکت‌های سازمانی علیرغم فعالیت یکسان‌شان مشابه نیست به طوری که دریافتی یک شرکت 1.5 برابر شرکت دیگر بوده است.


در ادامه محمود صلاحی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری تهران در واکنش به گفته‌های اعضای شورای شهر توضیح داد: در سال ۹۳ استخدام نیروی جدید را کنترل کردیم و 98.5 درصد همایش‌هایی که قرار بود ما بانی آن باشیم حل شد و هر چه درآمد مازاد داشته‌ایم در چرخه منابع و مصارف هزینه کردیم.


وی ادامه داد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز سه دوره مدیریت را تجربه کردند و اکنون تمام کالاهایی که در این شرکت عرضه می‌شود بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از بیرون بازار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر