صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی؛

«خوشبرگ» به روی آنتن می‌رود/ ماجراهای رستورانی متفاوت با خوراک کتابخوانی

مجموعه تلویزیونی «خوشبرگ» به‌عنوان اولین و تنها سریال ویژه نوجوانان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی پخش می‌شود.
کد خبر : 660305

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای، مجموعه تلویزیونی «خوشبرگ» به تهیه‌کنندگی ایمان ایرامنش به‌عنوان اولین و تنها سریال ویژه نوجوانان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است که در شرایط سخت روزهای ابتدای کرونا در شبکه امید تولید و پخش شده بود و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. این‌بار همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی هر شب در ساعت ۲۱:۳۰ و هرروز در ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد پخش و باز پخش می‌شود.


«خوشبرگ» به ماجراهای یک محله و رستوران می‌پردازد؛ رستورانی متفاوت که در آن به جای غذا با کتاب از مشتریانش پذیرایی می‌کند و در هر قسمت ماجراهایی را بین کارکنان رستوران، مشتریان و همسایگانشان روایت می‌کند. این مجموعه در هر قسمت یک کتاب را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند و نوجوانان را به خواندن کتاب تشویق و ترغیب می‌کند. مجموعه تلویزیونی «خوشبرگ» در ۲۶ قسمت هرشب مهمان خانواده‌های ایرانی است.


برخی عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: تهیه‌کننده: ایمان ایرانمنش، کارگردان: رامین معقولی، ،نویسنده: مصطفی رجب‌زاده، بازیگران: رضا فیاضی، مجید شهریاری، محمد اسدی، الهه فیض، امیرحسین صفرعلی، آیدا ابراهیمی، شهرزاد علی‌محمدی، سونیا خاموشی، امیرمحمد میرسید و... مشاور امور رسانه‌ای و روابط عمومی : مهسا جلوه ، عکاس و کارگردان پشت صحنه: علی بوجاری،پشتیبانی فنی : موسسه سینمایی جم(علی رضایی) و...


انتهای پیام/۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر