صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

خبر ذخیره‌سازی شده توسط زینب خسروی (z.khosravi) در تاریخ ۰۱۰۲۳۱-۱۲:۱۳

در نمایشگاه کتاب تهران، غرفه‌های مختلفی ایجاد شده و ناشران از سراسر کشور، کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خود را عرضه کرده‌اند. یکی از بخش‌های سی‌وسومین دوره
کد خبر : 660185

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ازبیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران آغاز به کار کرد و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ادامه داشت. در نمایشگاه کتاب تهران، غرفه‌های مختلفی ایجاد شد و ناشران از سراسر کشور، کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند. یکی از بخش‌های سی‌وسومین دوره این رویداد فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان است که در بخشی از صحن اصلی مصلی تهران ایجاد شده است. با گشت و گذار بین غرفه‌های این بخش از نمایشگاه نوعی تقلید و تکرار در محصولات حوزه کودک و نوجوان به چشم می‌خورد، اما برخی انتشاراتی‌ها هم تلاش خود را کرده بودند تا رویکرد خلاقانه‌تری به‌کار ببرند. به طور مثال ساخت عروسک از شخصیت‌های داستانی، کتاب‌های مصور، کتاب‌هایی با سرگرمی و پازل و...











کتاب‌های نمدی







کتاب‌های عروسکی







کتاب‌های عروسکی







کتاب‌هایی با اسباب‌بازی برای آشنایی کودک با مفاهیم اولیه







ساخت عروسک با شخصیت‌های داستان برای جذب بیشتر مخاطب کوچک







ساخت عروسک با شخصیت‌های داستان برای جذب بیشتر مخاطب کوچک







ساخت عروسک با شخصیت‌های داستان برای جذب بیشتر مخاطب کوچک







ساخت عروسک با شخصیت‌های داستان برای جذب بیشتر مخاطب کوچک







کتاب‌هایی با الگوی ساخت عروسک







کتاب‌های حمامی







تزئین غرفه کودک و نوجوان





در مجموع سهم قابل توجهی از نمایشگاه سی‌وسوم به کودکان و نوجوانان اختصاص یافت؛ اما فعالان حوزه نشر کودک و نوجوان هم باید تلاش کنند محصولاتی روزآمدتر و با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی منسجم‌تر عرضه کنند، زیرا این گروه از فعالان بازار نشر، نقش زیادی در ترویج فرهنگ مطالعه در بین نسل آینده کشور دارند.


انتهای پیام/۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر