صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

مراسم تجلیل از تیم بدمینتون بانوان واحد بندرعباس چگونه گذشت؟

مراسم تجلیل از تیم بدمینتون کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 658775

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، مراسم تجلیل از تیم بدمینتون کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که موفق شد قهرمانی منطقه ۶ کشور را به دست بیاورد با حضور رئیس و مسئولان این دانشگاه برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این مراسم ورزش را یکی از مهم‌ترین عوامل در سلامتی و پویایی جامعه دانست و گفت: نقش ورزش در پویایی و سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست.


محمدحسین رنجبر، میدان ورزش را جایگاهی برای رقابت و رفاقت دانست و یادآور شد: ورزش بیش از آنکه جنبه رقابت داشته باشد، موجب نزدیک‌تر شدن افراد با افکار، ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف بوده و نویدبخش سلامت و تندرستی است.



وی، خواستار حرکت رو به رشد ورزش در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس شد و تأکید کرد: باید به ورزش به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر توجه و اهتمام ویژه شود به‌خصوص ورزش‌های همگانی و قهرمانی کارکنان و دانشجویان که باید بیشتر مورد توجه باشد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم با اعلام گزارش از بازی‌های اخیر تیم بدمینتون بانوان این دانشگاه گفت: این تیم متشکل از اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه توانست مدال قهرمانی بازی‌های منطقه ۶ این دانشگاه را به دست آورد.



محمود صباحی‌زاده اضافه کرد: تیم بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پشتیبانی اداره تربیت‌بدنی دانشگاه برای شرکت در مسابقات منطقه ۶ دانشگاه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد به این شهر عزیمت کرد و با شرکت در یک مسابقه نفس‌گیر موفق شد حریفان را شکست داده و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.


وی تأکید کرد: اعضای تیم بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس فرشته مظهری‌آزاد، مرضیه جهرمی، مرضیه نظری، شهلا پاسلار و زهرا باباپور تشکیل می‌دادند که فاطمه نگهداری به‌عنوان سرپرست و فاطمه رهبان به‌عنوان مربی این تیم را همراهی کردند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ابراز امیدواری کرد که تیم بدمینتون این دانشگاه با تمرینات فشرده و منسجم در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی رتبه قابل قبولی کسب کند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر