صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

جنایت بر سر 700 هزار تومان

خونریزی شدید مقتول در پشت فرمان، شک ماموران پلیس را برانگیخت و راز جنایتی را برملا کرد. متهم این پرونده که پس از به قتل رساندن پسر دایی اش متواری شده بود، در کمتر از 6 ساعت دستگیر شد.
کد خبر : 65707

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 23:45 دقیقه شب گذشته، تصادف خودروی وانت با پراید به پلیس گزارش شد. با اعلام این خبر، ماموران راهی محل شدند و با حضور در محل دریافتند که راننده وانت بر اثر این تصادف جان خود را از دست داده است. اما مساله‌ای که شک ماموران پلیس را برانگیخت رد خونی بود که در این تصادف به جا مانده بود. باتوجه به شدت تصادف؛ نباید خون زیادی از مقتول می‌رفت، این درحالی بود که داخل خودروی راننده وانت و روی زمین آثار زیادی از خون دیده می‌شد.


همین مساله شک ماموران پلیس را برانگیخت و موضوع به بازپرس حسینی، کشیک قتل مشهد اعلام شد. بدنبال این تماس، بازپرس جنایی راهی محل شد و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مرد جوان با ضربه چاقو به قتل رسیده است.


بلافاصله مشخصات خودرو استعلام شد و هویت قربانی به نام پیام بدست آمد. درحالی که کارآگاهان جنایی به همراه بازپرس پرونده راهی خانه قربانی شدند، دریافتند که مرد جوان ساعتی پیش برای صحبت در رابطه با بدهی‌ 700 هزار تومانی به سراغ پسر عمه‌اش به نام هوشنگ رفته بود. با اطلاع از این موضوع، کارآگاهان جنایی راهی خانه هوشنگ شدند اما در بررسی ‌های اولیه مشخص شد که هوشنگ پس از درگیری با پسر دایی‌اش و دوست پیام، از محل متواری شده و به همراه برادرش و یکی از اقوام راهی ساری شده است.


درحالی که احتمال می رفت متهم جوان از شهر خارج شده باشد موضوع به پلیس کلیه استان ها اعلام شد. در ادامه بازپرس پرونده موفق شد با برادر و یکی از اقوام هوشنگ که همراه او متواری شده بودند،تماس بگیرد اما دو مرد جوان ادعا کردند که وقتی متوجه شدند پلیس در تعقیب آنهاست، از متهم جدا شده و او با خودروی پژو 406 به سمت ساری فرار کرده است.


از آنجایی که احتمال می‌رفت هر چه زودتر متهم به استان مازندران یا گلستان وارد شود، مشخصات او به پلیس این دو استان داده شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی استان گلستان موفق شدند مرد جوان را زمانی که قصد ورود به گلستان را داشت بازداشت کنند.





انتهای پیام/

برچسب ها: قتل
ارسال نظر