صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

وضعیت نامناسب بیمارستانی که صدای وزیر بهداشت را هم درآورد + تصویر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به کاستی ارائه خدمات و وضعیت بیمارستان قائم مشهد انتقاد کرد و گفت: از کاستی‌های این بیمارستان نمی‌گذرم.
کد خبر : 65648

به گزارش گروه اجتماعی آنا، شامگاه روز گذشته دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طی بازدید از بیمارستان قائم مشهد نسبت به کمبودها از جمله پزشک متخصص و نورولوژیست انتقاد کرد و افزود: در این بیمارستان حتی یک نورولوژیست وجود ندارد که مساله متوجه عملکرد معاونت آموزشی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌شود که بنده از این موضوع نمی‌گذرم.


وی هم‌چنین نسبت به نوع خدمات‌دهی به بیمار و همراهان و سرویس‌های بهداشتی این بیمارستان انتقاد کرد و با حالت عصبانیت شدید بیمارستان را ترک کرد.



یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا نسبت به واکنش تند وزیر بهداشت در خصوص وضعیت بیمارستان قائم مشهد، گفت: بخش اعصاب این بیمارستان بیش از سایر بخش‌ها موجب عصبانیت و واکنش تند وزیر بهداشت شد.


وی افزود: بخش اعصاب بیمارستان قائم مشهد تنها بخش جامع اعصاب در شرق کشور است که بیماران بسیاری مراجعه می‌کنند و این در حالی است که تعداد تخت، نیروی متخصص و امکانات این بخش پس از انقلاب تاکنون تغییر چندانی نداشته است.


این منبع آگاه ادامه داد: وزیر بهداشت طی بازدید‌های خود بارها کمبود تخت بیمارستانی را در بیمارستان قائم متذکر شده‌ بودند و همواره از کمبود 2 تا 3 هزار تخت گلایه‌مند داشت که متاسفانه به این مساله توجهی چندانی نشده بود.


وی گفت: علاوه بر شهروندان مشهدی، سالانه 20 هزار زائر نیز به این استان سفر می‌کنند که این امر شمار مراجعات به این بیمارستان را افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر