صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

عبدالله ویسی: شرایط یکسانی با سایپا داریم/ من هم می‌گویم قهرمان می‌شویم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: شرایط ما و سایپا تقریبا یکسان است و تلاش می کنیم برای جبران دو بازی گذشته، سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.
کد خبر : 65644

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سایپا در مورد بازی فردا این دو تیم اظهار داشت:«سه امتیاز هر مسابقه می تواند سرنوشت هر تیم را تغییر دهد و تک امتیازها می تواند رقبای تیم‌ها را خوشحال کند. شرایط ما و سایپا تقریبا یکسان است و تلاش می کنیم برای جبران دو بازی گذشته،سه امتیاز بازی با سایپا را از آن خود کنیم.فکر می‌کنم بازی فردا ،بازی پراسترسی برای هر دو تیم باشد زیرا آن ها هم نتیجه خوبی نگرفته‌اند.»


وی در رابطه با نتایج اخیر تیمش گفت: «اگر اوایل لیگ افت می کردیم شاید تیم به مشکل می‌خورد. اما خوشبختانه وسط فصل به این مشکل خوردیم که جای جبران دارد. البته به خاطر تعطیلات نیم فصل و تماس تیم‌های دیگر با بازیکنان ما تمرکز تیم به هم خورد. کار ما از این بابت سخت شد زیرا در تعطیلات تنها به دنبال این بودیم که مانع از حضور بازیکنان خود در سایر تیم‌ها شویم.»


سرمربی استقلال خوزستان درباره افت این تیم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ گفت: «تیم هایی که پایین تر از ما هستند می‌گویند قهرمان می شویم. ما چرا نگوییم؟ ان شاء الله بتوانیم در صدر جدول باقی بمانیم و به اهداف خود برسیم. ما آن همه بازی خوب پشت سر هم انجام دادیم. همین مساله شخصیت تیمی ایجاد کرد. بقیه تیم‌ها هم برای ما احترام قائل هستند.به طور حتم شخصیت تیمی ما بسیار بالا است و قابل احترام خواهیم بود.»


ویسی در خاتمه در رابطه با شرایط فرناندوخسوس دروازه بان تیمش هم گفت:«بازیکنی که یک نیم فصل عالی است ممکن است یک اشتباه کند که قابل جبران هم باشد. از نظر روحی روانی هم خوب بود اما آن روز، روز فرناندو نبود ولی مطمئنا روزهای خوب زیادی در انتظار وی خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر