صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با انجمن علمی حقوق ورزشی ایران تفاهم‌نامه امضا کرد

جلسه عقد تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و انجمن علمی حقوق ورزشی ایران به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد بزرگ دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 65574

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تفاهم‌نامه انجمن علمی حقوق ورزشی ایران با واحد تهران مرکزی از سوی دکتر علیرضا فیض بخش معاون پژوهش و فناوری واحد تهران مرکزی و دکتر نادر شکری رئیس انجمن حقوق ورزشی ایران به امضا رسید.


رئیس انجمن حقوق ورزشی ایران، تهیه سرفصل‌های رشته حقوق ورزشی در مقطع ارشد و دکتری را با هدف رسیدن این تخصص به استاندارهای جهانی از جمله مهمترین دستاورد این تفاهم نامه دانست.


شکری ابراز امیدواری کرد که با ورود علاقه‌مندان به این تخصص بین رشته‌ای، اطلاعات درباره این رشته به‌صورت آکادمیک درآمده و در نتیجه موفقیت بیشتر جامعه ورزشی ایران در مجامع بین المللی فراهم می‌آورد.


وی بر ضرورت حرکت به سمت روش‌های نوین حل و فصل اختلافات ورزشی، کادرسازی حقوقی برای دفاع از حقوق ورزشکاران در مجامع بین‌المللی و فرهنگ سازی حقوق ورزشی در کشور تاکید کرد.


در ادامه این نشست، فیض‌بخش معاون پژوهش و فناوری واحد تهران مرکزی نیز پیشنهاداهایی در زمینه چگونگی چاپ مجله این انجمن به دنبال عقد تفاهم‌نامه ارائه داد.


انجمن علمی حقوق ورزشی ایران با مجوز و با نظات وزارت علوم و با حضور تعدادی از صاحب نظران و استادان برجسته رشته حقوق (از جمله استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی) و تربیت بدنی کشور تشکیل شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر