صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
در واحد گرگان؛

همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی برگزار می‌شود

دبیر علمی نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی گفت: این همایش در روز چهارشنبه ۱۳/۱۲/۹۳ در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر : 6556

دکتر کامی کابوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی در روز چهارشنبه ۱۳/۱۲/۹۳ و از ساعت ۹ صبح در تالار بزرگ دکتر عبدالقیوم ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار خواهد شد.


دبیر علمی نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی با توجه به سابقه تاسیس گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از سال ۱۳۶۶ گفت: همزمان با توسعه این رشته تحصیلی در واحد گرگان در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری، برگزاری این همایش در در استان زراعت خیز گلستان یک ضرورت به نظر می‌رسید.


وی با بیان اینکه برگزاری این همایش ملی در استان گلستان زمینه توسعه علمی کشاورزی را بیش از پیش فراهم خواهد کرد اظهار کرد: این همایش در پنج محور زراعت و اصلاح نباتات، گیاه پزشکی، مدیریت آب و خاک، گیاهان دارویی و باغبانی برگزار خواهد شد.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: از مجموعه ۱۹۰مقاله وصول شده به دبیرخانه همایش، ۱۱۴ مقاله پذیرفته شده که ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی و ۹۶ مقاله نیز به شکل پوستر ارائه خواهد شد.


کابوسی اضافه کرد: مهمانان ویژه این همایش دکتر مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و مهندس علی اکبر اسفندیاری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان است.


وی عنوان کرد: اکنون بیش از ۳۰۰ دانشجو در سه مقطح کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.


دبیر علمی نخستین همایش ملی دستاوردهای نوین در کشاورزی با توجه به رشته‌های دانشکده مصوب کشاورزی دانشگاه آزاد گرگان گفت: این دانشکده در هشت رشته گرایش کشاورزی فعال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر