صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
در گزارش آنا بخوانید؛

دانشگاه آزاد اسلامی زرین‌دشت در هجدهمین بهار علمی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت اکنون با امکاناتی مانند آزمایشگاه‌های شیمی و صنایع غذایی و کارگاه‌های برق و کامپیوتر و ۹۰۰ دانشجوی فعال وارد هجدهمین بهار علمی خود می‌شود.
کد خبر : 655550

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ شهرستان زرین‌دشت با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در شرق استان فارس واقع شده و با شهرستان‌های داراب، جهرم، فسا و لارستان همجوار است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت که یکی از مهم‌ترین کانون‌های علمی فرهنگی این شهرستان است، اردیبهشت ۱۳۸۴ با درخواست‌های مردمی و پیگیری‌های مسئولان با دو رشته حسابداری و مهندسی صنایع غذایی در یک ساختمان استیجاری آغاز به کار کرد.



دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت از بهمن ۸۶ با تعداد ۱۳۰ دانشجو در رشته‌های تحصیلی مهندسی شیمی و صنایع غذایی فعالیت علمی خود را آغاز کرد و با حرکت رو به رشد و پیشرفت در سال ۱۳۸۹ از مرکز به واحد کوچک تبدیل شد. این واحد دانشگاهی با ۹۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه‌های تحصیلی مختلف علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و فنی مهندسی فعال است و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند که بیانگر جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کمک به خصوصی‌سازی و وزارت علوم است.




واحد دانشگاهی زرین‌دشت اکنون در زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع و با ساختمان آموزشی و اداری به مساحت دو هزار متر زیربنا و امکاناتی از قبیل آزمایشگاه‌های شیمی و صنایع غذایی و کارگاه‌های برق و کامپیوتر با تعداد بیش از ۹۰۰ دانشجوی فعال یکی از واحدهای دانشگاهی استان فارس است.



دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت دارای دو رشته کارشناسی ارشد برق و صنایع غذایی و ۱۶ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی است و از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌های حوزه حوزه فرهنگی و دانشجویی آن ساخت مسجد خیرساز دانشگاه با متراژ ۲۰۰ متر مربع، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری اردوهای فرهنگی و دانشجویی و اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی است.


لیست آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحد زرین‌




تعداد دانشجویان فعال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین‌دشت




جدول اعضای هیئت علمی تمام وقت





جدول اعضای هیئت علمی به تفکیک رشته



انتهای پیام/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر