صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد

آغاز به کار رسمی دفتر EDO واحد نجف‌آباد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پس از جلسه مشترک با مسئولان واحد نجف‌آباد، مشاور عمرانی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد، از بسته ارتقایی رشته‌های پزشکی و پرستاری این واحد خبر داد.
کد خبر : 65342

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، دکتر سیدعلی ابطحی در خصوص موارد مطرح‌شده در این جلسه مشترک گفت: «در این جلسه مواردی درباره ارتقای کیفیت آموزش، تامین نیاز تخت‌های بالینی بیمارستان اصفهان، ایجاد و توسعه دفتر EDO، ایجاد مرکز پژوهش‌های بالینی از سوی واحد نجف آباد در بیمارستان شریعتی اصفهان و افزودن رشته‌های تحصیلات تکمیلی پرستاری مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیمات مفید و سازنده‌ای اتخاذ شد.»



سید علی ابطحی با توجه به سطح بالای ارائه خدمات بیمارستان اصفهان که در مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد است، افزود: «کسب رتبه اول اعتباربخشی بیمارستان اصفهان باعث خرسندی من و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی است. امتیازات این بیمارستان، آن را در سطح بیمارستان‌های سطح بالا و بسیار خوب استان اصفهان قرار داده است و از این بابت از همکارانم در کادر پرستاری، اعضای هیأت علمی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد سپاسگزارم.»


ابطحی افزود: در این جلسه که مسئولان آموزشی واحد نجف‌آباد حضور داشتند درباره ارتقای کیفیت پزشکی تصمیمات مهمی گرفته شد که براساس این تصمیم‌گیری نیازهای آموزشی و الزامات آن در ارتقای آموزش مدنظر قرار گرفته شد. همچنین مقرر شد دفتر EDO (دفتر توسعه آموزش پزشکی) ایجاد شود. از نظر من این دفتر می‌تواند از همین امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کند تا بتوانیم در توانمندسازی اعضای هیأت علمی و طرح درس دانشجویان اقدامات جدید داشته باشیم.


وی با توجه به بیش از دو دهه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با بیمارستان شریعتی اصفهان خاطرنشان کرد: این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان‌های ملکی تأمین اجتماعی است و آموزش‌های بالینی دانشجویان واحد نجف‌آباد در این بیمارستان صورت می‌گیرد. از این روف برای توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز دانشجویان و آموزش بالینی آنها با دکتر اعتصام‌پور، مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، به تفاهم رسیدیم. مقرر شد درخصوص نحوه ارزیابی اعضای هیأت عملی اقداماتی صورت پذیرد. ایجاد مرکز پژوهش‌های بالینی و تحقیق و پژوهش در بیمارستان شریعتی اصفهان از سوی واحد نجف آباد نیز از دیگر تصمیمات مشترکی بود که اتخاذ شد. با همکاری بسیار خوبی که تأمین اجتماعی استان اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد دارد امید است که روز به روز در بحث آموزش با وضع بهتری مواجه شویم.


دانشکده پرستاری واحد نجف آباد یکی از بهترین دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی است



معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری واحد نجف‌آباد خاطر نشان کرد: دانشکده پرستاری واحد نجف‌آباد به لحاظ سطح کیفیت آموزشی و دارا بودن مرکز مهارت‌های بالینی، مولاژ و دیگر تجهیزات و امکانات پیشرفته و به‌روز پزشکی یکی از بهترین دانشکده‌های پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی است. دوستان ما در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از این دانشکده بازدید کردند نیز تاکید کردند درصورت تقاضای این دانشگاه برای اضافه کردن مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته پرستاری بدون بازدید و بازرسی مجدد این درخواست را تأیید و تصویب خواهند کرد. این برای ما و دانشگاه باعث افتخار است که مسئولان وزارتخانه این‌گونه اظهار نظر می‌کنند. به امید خدا در آینده‌ای نزدیک مقطع کار‌شناسی ارشد رشته پرستاری را در این دانشکده راه‌اندازی خواهیم کرد.


ابطحی ادامه داد: این جلسه چندساعته بسیار پربار بود و تصمیمات مهمی در آن اتخاذ شد. امیدوارم دانشجویان پزشکی این واحد در آزمون جامع پیش کارورزی و علوم پایه همچنین المپیاد دانشجویی که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد همچون قبل رتبه‌های بر‌تر را به خود اختصاص دهند.



انتهای پیام/

ارسال نظر