صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
استاندار مازندران در اجلاس سراسری رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی توسعه گرا، پژوهش محور و تحول آفرین است

استاندار مازندران در اجلاس سراسری رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی توسعه گرا و پژوهش محور است .
کد خبر : 65291

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در جمع رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ساری با گرامیداشت سومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی که به عنوان نهضت علمی ، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، گفت : خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم و تحقق اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است .


وی مازندران را مهد علم و دانش و عالم پرور خواند و افزود : توسعه یافتگی بدون پژوهش و تحقیق و کارآفرینی ممکن نیست و دانشگاه مهمترین نقش را در دستیابی به این توسعه دارد.
مقام عالی دولت در استان ادامه داد : خودم از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی هستم و دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی تحول آفرین در کشور است .


وی از نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان مدیری توسعه گرا و نخبه یاد کرد و گفت از 100 اختراع ثبت شده ملی از سوی باشگاههای پژوهشگران جوان و نخبگان کشور 17 اختراع مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ساری است و این تعداد اختراع بیانگر ظرفیت بالا و مهم مازندران است.
وی حرکت از کمی گرایی به کیفی گرایی را از سیاستهای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و گفت : مهمترین ابزار توسعه و کلید توسعه در دست دانشگاه است و نقش دانشگاه در تحول سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بی بدیل است .


وی تصریح نمود باید به دنبال دانشگاه توسعه محور ، پژوهش محور و کارآفرین باشیم و الحمدلله دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت منسجم ، هماهنگ و راهبری می تواند در این زمینه موفق باشد.
استاندار مازندران در ادامه به زیرساخت های مناسب فناوری اطلاعات و ارتباطات در مازندران اشاره کرد و گفت : استان مازندران با ضریب نفوذ 102 درصدی اینترنت در کشور بعد از تهران رتبه دوم را داراست و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا از این فرصت برای توسعه اشتغال و تولید استفاده شود .


وی توسعه دولت الکترونیک را یکی از سیاستهای جدی در مازندران اعلام کرد و گفت : در دهه فجر امسال سیستم موبایل گاورمنت برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم در مازندران راه اندازی می شود.
وی از پژوهشگران و مخترعان خواست تا برای برون رفت از مشکلات موجود راهکارهای عملی و واقعی ارائه نمایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر