صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
گزارش تمرین پرسپولیس

ریکاوری و کار با توپ شاگردان برانکو/ حضور برادر سوشا در درفشی‌فر

تمرین امروز پرسپولیس در حضور شمار کمی از هواداران برگزار شد.
کد خبر : 65257

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، نخستین تمرین پرسپولیس پس از تساوی 2 بر 2 خانگی مقابل سپاهان از ساعت 11 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین که به مدت یک ساعت‌ونیم طول کشید بازیکنان حاضر در تمرین ابتدا 30 دقیقه در سالن با وزنه کردند و پس از آن وارد زمین چمن شدند تا به مرور برنامه‌های تاکتیکی بپردازند.


بازیکنان اصلی 30 دقیقه به دویدن دور زمین و کارهای کششی پرداختند و سپس محل تمرین را ترک کردند. دیگر بازیکنان 30 دقیقه بیشتر تمرین کردند و در این تمرین به کار با توپ مشغول شدند.در این بخش بازیکنان باید به یکدیگر پاس‌های کوتاه و عرضی می‌دادند تا بازیکنان دیگر به شوت‌زنی بپردازند. فوتبال تحت فشار هم از دیگر برنامه‌های تمرینی بود.


*میلاد کمندانی راس ساعت 11 آمد اما محمد انصاری و وحید حیدریه آخرین بازیکنانی بودند که امروز به درفشی‌فر آمدند و این در حالی است که تمرین آغاز شده بود. البته انصاری از ام‌آرآی به محل تمرین آمده بود تا پزشکان پرسپولیس پس از دیدن جواب این ام آر آی در خصوص وضعیت او تصمیم‌گیری کنند.


* احمد نوراللهی و علی علیپور که روز گذشته هرکدام 45 دقیقه بازی کرده بودند هر دو ترکیب بازیکنان اصلی ریکاوری کردند.


* بازیکنانی که امروز تمرینات تاکتیکی را انجام دادند ابتدا دقایقی به عبور از موانع و پرش از روی آنها پرداختند که این بخش از تمرین زیر نظر برانکو انجام شد.


* بعد از این تمرینات این بازیکنان به کار با توپ مشغول شدند. در این بخش بازیکنان باید به یکدیگر پاس‌های کوتاه و عرضی می‌دادند تا بازیکنان دیگر به شوت‌زنی بپردازند.


* 4 دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز در تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بانان این تیم تمرینات سنگینی را برگزار کردند.


* در حالی که سه دروازه‌بان پرسپولیس در زمان شوت‌زدن بازیکنان به تمرینات گروهی اضافه شدند اما ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس سوشا مکانی را پیش خود نگه داشت تا با او تمرینات اختصاصی و بیشتری انجام دهد.


* برادر سوشا مکانی نیز در درفشی‌فر حاضر شده بود.


* با وجود استقبال 75 هزار نفری در بازی دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان اما امروز کمتر از 10 تماشاگر به محل تمرین سرخپوشان آمدند.


* محمد انصاری که به دلیل مصدومیت دیدار دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان را از دست داده بود امروز در تمرینات گروهی حاضر شد و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.


* تمرین فردای سرخ‌پوشان نیز ساعت 11 برگزار می‌شود.


* تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت و مذاکرات برای استقرار این تیم در هتل عباسی در حال انجام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر