صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

سهراب مرادی: توکلی به وزنه برداران تمرین می‌دهد نه مشاور بلغاری/ شرایط اردوها خوب است

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرمی گفت: صحبت‌هایی مطرح شده‌است که مشاور بلغاری در اردوی تیم وزنه بردایر امور را در دست گرفته که به هیچ عنوان صحت ندارد.
کد خبر : 65053

سهراب مرادی درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری به خبرنگار ورزشی آنا گفت:«بعد از اینکه اردوی تیم ملی وزنه برداری به دلیل مشکلات مالی لغو شده بود با پیگیری فدراسیون و کمک مالی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اردو از سه هفته پیش شروع شد و همه ما در اردو حضور داریم.»


وی همچنین در مورد نحوه تمرینات به وزنه برداران و حضور مشاور بلغاری در ترکیب تیم اظهارکرد: «خوشبختانه شرایط اردوها خوب پیش می رود و حسین توکلی هم طبق برنامه تمرینات مورد نیاز به وزنه برداران را ارائه می دهد و در کنار آن هم مشاور بلغاری به کادر فنی مشاوره می دهد. البته صحبت هایی مطرح شده بود که مشاور بلغاری امور را در دست گرفته که به هیچ عنوان صحت ندارد و برای به حاشیه بردن عملکرد کارد فنی این صحبت ها مطرح می شود. در واقع توکلی به وزنه برداران تمرین می دهد نه مشاور بلغاری.»


مرادی همچنین در مورد قطعی شدن حضورش در المپیک ریو عنوان کرد: «خوشبختانه با پیگیری وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری قرار شد که در مسابقات جام فجر که در ایران برگزار می شود و همچنین مسابقات گرندپری که البته زمانش هنوز مشخص نیست شرکت کنم تا بتوانم ورودی المپیک ریو را به دست بیاورم.»


مرادی همچنین در پایان به وضعیت مدال‌آوری در المپیک اشاره کرد و گفت: «وزنه‌برداری از رشته های پرافتخار در المپیک بوده‌ است اما در شرایط فعلی نمی توانیم در مورد وضعیت تیم و مدال آوری درالمپیک ریو صحبت کنیم. به هرحال داشته های وزنه برداری همین مقدار است و باید بر روی همین وزنه برداران سرمایه گذاری کنیم تا در المپیک نتیجه خوبی کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر