صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

ترامپ خسیس‌ترین نامزد آمریکایی توئیتر است

خبرگزاری رویترز در گزارشی به شیوه استفاده دونالد ترامپ از شبکه‌های اجتماعی و به ویژه توئیتر پرداخته است.
کد خبر : 64794

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، میلیون‌‌ها مشترک توئیتر که دونالد ترامپ را فالو می‌کنند، نباید انتظار داشته باشند که در آینده نزدیک این نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه هم متقابلا آنها را فالو کند.


کاربری ترامپ در توئیتر شش میلیون دنبال‌کننده دارد که بیشترین میزان دنبال‌کننده برای یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به شمار می‌آید. اما وی درباره اینکه چه کسی را فالو کند، بسیار مشکل‌پسند است و تا روز جمعه تنها 49 نفر را فالو کرده است.


در مقابل، تد کروز، سناتور ایالت تگزاس، که اصلی‌ترین رقیب ترامپ در رقابت‌های درون حزبی به شمار می‌رود، حدود 14 هزار نفر را در توئیتر فالو کرده است و 755 هزار فالور دارد.


کاربری‌هایی که ترامپ در توئیتر آنها را دنبال کرده متعلق به برخی از فرزندانش و چند هتل است. همچنین در این فهرست، نام استیون تایلر موسیقی‌دان، مجیک جانسون بسکتبالیست، ونیس مکماهون و رئیس و مدیرعامل شرکت دبلیو‌د.بلیو‌.ای، به چشم می خورد.


رویکرد محتاطانه ترامپ در انتخاب کسانی که در توئیتر آنها را فالو می‌کند، آسیبی به فعالیت‌های وی در شبکه‌های اجتماعی وارد نکرده است. از حساب کاربری وی 30 هزار پیام توئیت شده که بالاترین میزان پیامی است که توسط رویترز دیده شده است.


وی همچنین از حساب تویتری خود برای حمله به مخالفانش استفاده می‌کند. برای مثال، ترامپ پستی را بازنشر کرده است که در بردارنده تصاویری نامناسب از مگان کلی، مجری شبکه فاکس نیوز، است و زیر آن نوشته شده: «و این همان یارویی است که از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سوال می‌پرسد.»


سوالات مطرح‌شده از سوی مگان کلی در مناظره نخست نامزدهای جمهوری خواه خشم ترامپ را برانگیخت و موجب شد وی در مناظره اخیر به میزبانی فاکس نیوز شرکت نکند.


انتهای پیام/

ارسال نظر