صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

نانگ: می توانم جای ادینهو را پر کنم/ درهمه جای تبریز «آی لاو یو نانگ» می شنوم

مهاجم جدیدی تیم تراکتورسازی گفت: لازم نیست حتما زننده گل باشم. اگر در به ثمر رسیدن گل‌ها نیز موثر باشم به هدفم رسیده‌ام.
کد خبر : 64723

آلویز نانگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص جدایی‌اش از نفت تهران و آمدن به تراکتورسازی اظهار کرد: «به تیمی آمده‌ام که شرایطش با بقیه تیم‌ها متفاوت است، جو خاصی اطراف تیم وجود دارد و هواداران هر کجا که مرا می‌بیینند می‌خواهند برای آنها ادینهو باشم و من دقیقا می‌دانم منظور آنها چیست. او بازیکن آماده و گلزن بزرگی بود و من هم سعی خواهم کرد جای این بازیکن را برای هواداران تراکتور پر کنم اگرچه نمی‌توانم قول دهم و تنها می توانم سعی کنم.»


مهاجم تازه‌وارد تیم تراکتور درباره حمایت هواداران تراکتور هم گفت: «در تبریز جو خاصی وجود دارد. هواداران هر کجا که مرا می بینند با روی گشاده می گویند «آی لاو یو نانگ»، تا به حال این‌قدر «آی لاو یو» را جای نشنیده بودم. این جذابت‌ترین جمله ای است که هر کجا می‌روم می‌شنوم، گرچه «یاشاسین تراکتور» را هم خیلی می‌شنوم، فکر نمی‌کردم در تبریز چنین جو خاصی وجود داشته باشم. حضور در تبریز و تیم تراکتور برای من تجربه خوبی است.»


نانگ درباره اینکه از چه زمانی گلزنی را در تراکتورسازی شروع می‌کند، بیان کرد: «مسلما با این نیت به تبریز آمدم که به تیم اول این شهر کمک کنم. وظیفه مهاجم گلزنی است و من هم سعی خواهم کرد فرصت‌هایی را که نصیبم می‌شود، تبدیل به گل کنم. فکر می‌کنم موفقیت تراکتورسازی مهم تر از گلزنی من باشد. لازم نیست حتما زننده گل باشم؛ اگر در به ثمر رسیدن گل‌ها نیز موثر باشم به هدفم رسیده‌ام.»


انتهای پیام/

ارسال نظر