صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
در دانشگاه آزاد لنجان؛

نخستین جشنواره استانی کسب‌وکارهای خلاقانه برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی لنجان از افتتاح نخستین جشنواره استانی کسب‌وکارهای خلاقانه در حوزه‌های صنایع فرهنگی، هنری، گردشگری و روستایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان خبر داد.
کد خبر : 647056

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لنجان مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی لنجان تشریح کرد: نخستین جشنواره استانی کسب‌وکارهای خلاقانه در حوزه‌های صنایع فرهنگی، هنری، گردشگری و روستایی با هدف کارآفرینی و شکل‌گیری کسب‌وکارها و استارت‌آپهای فرهنگی، شبکه‌سازی و ایجاد زیست‌بوم صنایع خلاق فرهنگی، ارائه الگوهای موفق و برتر در حوزه کسب‌وکارهای خلاق و کارآفرینی و شکل‌گیری کسب‌وکارها و استارت‌آپهای فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان افتتاح شد.


مجید اصلانی تصریح کرد: در این جشنواره تعداد ۶۰ طرح به دبیرخانه رویداد گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان ارسال و پس از داوری تعداد ۳۰ طرح برای ارائه در جشنواره برگزیده شد.


وی خاطرنشان کرد: در این رویداد که به مدت ۲ روز برگزار می‌گردد نفرات برگزیده اقدام به ارائه محصولات و توانایی‌های خود در حوزه‌های معرفی شده خواهند پرداخت.


مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی لنجان ادامه داد: از بین طرح‌های ارائه شده، طرح‌های برتر انتخاب و برای نفرات برگزیده تسهیلات و حمایت‌هایی از قبیل استقرار در مرکز رشد، اختصاص دفتر کار و استفاده از تجهیزات مراکز رشد برای آغاز کسب‌وکار در نظر گرفته شده است.


اصلانی اظهار کرد: مشاوره و حمایت و متورینگ ایده‌های برتر برای بازاریابی و فروش محصولات و فناوری‌های فرهنگی از دیگر تسهیلات ارائه شده به نفرات برگزیده در مرکز رشد هست.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر