صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۱ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
همزمان با سالگرد بهره‌برداری؛

۲ طرح خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی اوز رونمایی می‌شود

نخلستان مزرعه تحقیقاتی و باشگاه کتابخوانی خیریه مردمی در سالگرد بهره‌برداری از پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر : 647024

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اوز، فرماندار جدید شهرستان اوز در نخستین دیدار خصوصی خود با رئیس دانشگاه آزاد اوز از نقش برجسته نیکوکاران و هیئت امنا در ساختار دانشگاه به نیکی یاد کرد.(بیشتر بخوانید)


محمد محمدی با ابراز خرسندی از رونمایی دو طرح خیرساز در هفته منابع طبیعی و در سالگرد بهره‌برداری از پردیس دانشگاه آزاد اوز اظهار کرد:
دانشگاه آزاد را در جایگاهی می‌بینم که هرساله طرحی دیگر بر آن اضافه می‌شود و نقش نیکوکاران به‌ویژه بانی عبدالقادر فقیهی و هیئت امنای مردمی آن برجسته است.


وی با تمجید از بانیان نخلستان مزرعه تحقیقاتی و باشگاه کتابخوانی آبان متذکر شد: علاقه‌مندم برای راه‌اندازی این دو طرح و بازدید از دانشگاه در آخرین روز هفته منابع طبیعی به دانشگاه بیایم.


در این آیین که سینا آقایاری معاون فرماندار نیز حضور داشت، رئیس دانشگاه آزاد اوز نیز بیان کرد: ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۳ پردیس دانشگاه آزاد در زمین اهدایی عبدالله نظری رسماً به بهره‌داری رسید و پس از آن مرتب تکمیل و تجهیز شد.



عبدالعزیز خضری با قدردانی از نقش دولت و خیراندیشان در کمک به دانشگاه ادامه داد: در هفتمین سال بهره‌برداری قرار است از دو طرح نخلستان خیریه کلثوم رحیم‌پور و باشگاه کتابخوانی آبان خیریه حاج محمدعلی عابدی و مکیه هنر رونمایی شود.


انتهای پیام/۴۱۰۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر