صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۴۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴

ویسی: حرف‌های منفی مهم نیست/ مهاجمان ما استرس دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بابت پیروزی فولاد برابر تیمم خوشحال هستم و امیدوارم روند نتیجه گیری فولاد ادامه داشته باشد.
کد خبر : 64255

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش در شهرآورد اهواز، اظها‌ر کرد: «هر دو تیم نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمد‌ه‌اند و همین موضوع موجب افزایش کیفیت بازی شده بود. موقعیت‌های خوبی را به وجود آوردیم؛ اما نتوانستیم به گل برسیم و در نتیجه‌ در روزی که به حریف موقعیت خطرناکی نداده بودیم توسط شوت نه چندان قدرتمند بازیکن فولاد شکست خوردیم.»


وی عنوان کرد: «گله‌ای از تیم فولاد دارم که بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. ما در صحنه‌ای به خاطر مصدوم شدن بازیکنان آنها توپ را به بیرون هدایت کردیم، ولی آنها زمانی که بازیکن ما مصدوم شده بود و 10 نفره به بازی ادامه می داد توپ را به بیرون نزدند و همان توپ تبدیل به گل شد. شاید آنها به برد نیاز داشتند و این کار را کردند. در هر صورت به آنها تبریک می گویم.»


«این بازی به هر حال برای فوتبال خوزستان خوب بود»، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این جمله گفت: «من از اینکه مردم خوزستان خوشحال هستند، راضی‌ام اما از باخت تیم‌مان ناراحت.»


ویسی افزود: «در نشست خبری قبل از بازی گفتم این بازی می‌تواند به نفع یا به ضرر فوتبال خوزستان باشد و از اینکه فولاد برد و از شرایط بد فاصله گرفت خوشحالیم اما از اینکه بازنده شدیم ناراحتیم اما مطمنا مردم خوزستان در روزهای آینده خوشحالی‌شان چند برابر خواهد شد و امیدوارم استقلال اهواز هم با بازی که دیروز انجام داد بتواند مردم خوزستان را خوشحال کند.»


سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش دچار افت شده و ممکن است دیگر پیروز نشود گفت: «حرف‌های منفی برای ما مهم نیست و کارمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان تیم من مثل یک قهرمان کار می‌کنند، اگر پیروز شویم چه بهتر و اگر پیروز هم نشویم بازهم کارمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم.»


ویسی در مورد اینکه چرا مهاجمان تیم شما عقب نشینی می‌کنند، گفت: «وقتی استرس داشته باشی و خسته باشی مغز و عضله هماهنگی خوبی ندارد و پیش می‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر