صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

۱۸ بهمن،‌ تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل(ره)

خبرگزاری آنا: جامعه ورزش کشور امسال نیز همزمان با یوم‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل(ره)‌تجدید میثاق می‌کند.
کد خبر : 642

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی، معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان ،گفت: امسال جشن های انقلاب با شکوه هر چه بیشتر توسط جامعه ورزش برگزار می شود.


وی ادامه داد: به همین منظور از مدت ها قبل جلسات منظمی را با حضور واحدهای مختلف و نمایندگان سایر معاونت برای برگزاری جشن‌های فجر انقلاب توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم بخشی از این حماسه بزرگ را با یاد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گرامی بداریم.


هاشمی افزود: بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه بزرگ ورزش و افتخاری که نصیب ما شد این هفته نیز فرصت دیدار و تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی در حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور برای خانواده بزرگ ورزش فراهم شده است.


معاون وزیر ورزش و جوانان با تشکر از تلاش های گودرزی گفت: با همت و نگاه دقیق و مدیریتی وزیر امسال جوایز و پاداش قهرمانان ارزنده ایران بدون تاخیر چندساله که قبلاً شاهد آن بودیم، تقدیم ورزشکاران خواهد شد.


هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌های دیگر فجر انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: همزمان با تهران که برنامه ها در طول این دهه با مشارکت وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون های ورزشی برگزار می شود استان های ما نیز فعال هستند و با برنامه ریزی اعلام شده به تمام هیات ها برنامه های مد نظر را اجرا می کنند.


رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال روز 18 بهمن جامعه ورزش به همراه وزیر ورزش و جوانان با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.


غبار روبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، بازدید و دیدار از آسایشگاه جانبازان، افتتاح پروژه‌های بزرگ عمرانی در کشور و در نهایت حضور پر شکوه و همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های دیگر وزارت ورزش و جوانان در ایام فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: معاون وزیر ورزش
ارسال نظر