صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۳ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سراجان اعلام کرد؛

ارسال 20 ایده به نظام پیشنهادات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

عضو هیئت‌ علمی گروه متالورژی و استادیار مواد پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اعلام کرد که 20 ایده به نظام پیشنهادات این دانشگاه ارسال شده است.
کد خبر : 641735

زهیر سراجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در یزد با تشریح عملکرد فعالیت پنج ماهه نظام پیشنهادات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: از مهر سال جاری با شکل‌گیری نظام پیشنهادات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ایده‌ها و پیشنهادها توسط دانشگاهیان بررسی و ارزیابی موارد ارسالی برای طرح و تصمیم‌گیری نهایی در شورای مشورتی دانشگاه در دستور کار این شورا قرار گرفت.




بیشتر بخوانید:


ساختار هیئت‌های اندیشه‌ورز اصلاح شود




وی با تبیین عملکرد نظام پیشنهادها در این مدت به مواردی مانند راه‌اندازی سیستم دریافت ایده‌ها و پیشنهادها، مستندسازی موارد ارسالی، امکان‌سنجی اولیه و اعلام نتیجه به پیشنهاددهنده از اقدامات انجام شده در این‌ باره اشاره کرد.


عضو هیئت‌ علمی گروه متالورژی و استادیار مواد پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مطرح کرد: موارد برتر که امتیاز بالاتری را در هر دوره دریافت داشته به شوراهای مشورتی دانشگاه ارسال شد تا امکان پذیرش و تصویب آن گروه از ایده‌ها و پیشنهادات برای بررسی قرار گیرد.


سراجان خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد ۲۰ ایده و پیشنهاد از سوی اعضای هیئت علمی به نظام پیشنهادات ارسال شد که با تعامل صاحبان ایده و پیشنهادات دریافتی، مراحل امکان‌سنجی خود را مطابق با آیتم‌های مربوطه سپری کرد.


وی تأکید کرد: در این راستا با همراهی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ارزیابی‌های تخصصی صورت گرفت و به همراه نقطه نظرات دریافتی درباره هرکدام از موارد برای صدور ابلاغیه رسمی در این باره اقدام شد.


عضو هیئت‌ علمی گروه متالورژی و استادیار مواد پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از مهم‌ترین اهداف شورای مشورتی نظام پیشنهادات این دانشگاه را همگرایی موضوع باتخصص یا مهارت فرد، ساختارمندی و داشتن الگوی مشخص، خلّاقیت و نوآوری در ایده یا پیشنهاد، تعیین میزان حمایت لازم توسط دانشگاه، قالب‌بندی طرح توجیهی و اقتصادی، سطح مورد نیاز برای تبادل دانش و فن، همسویی با اهداف سازمانی دانشگاه، برنامه طرح توسعه و گسترش طرح و امکان‌سنجی پیاده‌سازی و اجرای طرح، دیدگاه یک فرد متخصص به طرح از شاخص‌های ۱۰گانه ارزیابی موضوعات دریافتی به نظام پینشهادات عنوان کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر