صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
درگفت‌وگو با آنا

کاردوسو: با آمدن قلعه‌نویی با شخصیت‌تر شده‌ایم

مدافع برزیلی تراکتورسازی گفت: شایستگی ها خود را در بازی های باقی مانده نشان خواهیم داد و از بازی با راه‌آهن دنبال امتیازات از دست رفته خواهیم بود.
کد خبر : 64154

کارلوس کاردوسو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تیم تراکتورسازی اظهار داشت : «شرایط فوتبال ایران با شرایط جاهای دیگر فرق می کند، در هیچ کجای دنیا شما با این همه تعطیلی روبرو نمی شوید. البته این موضوع برای ما بازیکنان خارجی خوب است چون به هر حال ما از این فرصت استفاده می کنیم و سری به خانواده می زنیم. با این حال معتقدم این موضوع بدون تردید به فوتبال ایران لطمه می زند.»


وی ادامه داد: «اول قرار بود ما در اردوی ترکیه به تیم ملحق شوم ولی به جزیره کیش آمدیم و اینجا تمرینات خود را پیگیری کردیم، باید بگویم آب و هوای اینجا به کل با تبریز متفاوت و خیلی نزدیک به برزیل بود. واقعا در این جزیره تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و من فکر می کنم خیلی خوب توانستیم تمرین کنیم، قلعه‌نویی کارهای تمرینی جالبی دارد و با برنامه تمرینات را پیگیری می کند. واقعا نظمی که در این تمرینات وجود دارد خیلی بالا بود و خیلی فشار زیادی را تحمل کردیم. این اردو برای ما لازم بود.»


کاردوسو در مورد اینکه چرا دیر به تمرینات تراکتورسازی اضافه شده نیز بیان داشت: «از مسئولان تیم تراکتور 10 روز مرخصی گرفته بودم و اول قرار بود به اردوی ترکیه اضافه شویم ولی نمی دانم چه شد که از ما خواستند به ایران بیایم و این موضوع باعث شد دیر به تمرینات اضافه شویم.»


مدافع تراکتورسازی در مورد بازی فردا با راه آهن در تهران تصریح کرد: «برای این بازی کاملا آماده ایم. خط حمله تراکتور با آمدن دو بازیکن جدید خیلی بهتر از قبل شده است. می خواهیم امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم. در همه بازیها باید آماده باشیم و اینگونه نیست که تیمی را دست کم بگیریم. تراکتورسازی در نیم فصل دوم متحول شده است و با شخصیتی که با آمدن قلعه نویی در تیم ایجاد شده فکر می کنم تیم اول تبریز بتواند خود را به بالای جدول برساند. برای بازی های آینده بسیار امیدواریم و برای بازی راه آهن هم برای سه امتیاز این مسابقه حساب باز کرده ایم.»


مدافع برزیلی در پایان با تمجید از جزیره زیبای کیش گفت: «واقعا جزیره زیبایی کیش من را شگفت زده کرد، دوست دارم خانواده خودم را از برزیل به آنجا ببرم، خیلی دوست دارم آنها هم آنجا را ببینند، واقعا از زیبایی های این جزیزه شگفت زده شدم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر