صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

شهروندان شهر ری به استقبال بهار رفتند

شهردار ناحیه 3 منطقه 20 در راستای اجرای «طرح آسمان آبی زمین پاک» و با برگزاری جشنواره بادبادک‌ها با محوریت بازیافت، شهروندان را به استقبال از بهار فرا خواند.
کد خبر : 6415

به گزارش گروه اجتماعی آنا، امید کشاورز از برگزاری جشنواره بادبادک ها خبر داد و گفت: جشنواره بادبادک ها در راستای اجرای طرح «آسمان آبی زمین پاک» و با محوریت بازیافت امروز با حضور شهروندان محلات 20 گانه شهرداری و به میزبانی محله 13 آبان در بوستان جانبازان برگزار شد.


وی در خصوص برنامه‌های جانبی این جشنواره گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، 10 غرفه با عنوان‌های خلاقیت‌های بازیافتی، هم‌محله سلام، نگاره‌های من، کارگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها، پازل محله زیبای من، آموزش بادبادک‌سازی، ورزش، سرای‌محله، بازیافت و غرفه گریم کودک در کنار این جشنواره میزبان شهروندان بودند.


کشاورز به حضور گروه نمایشی مردان نقره‌ای که حامل شعارهای آسمان آبی و زمین پاک بودند و با حرکات نمایشی توجه حاضران را به خود جلب می‌کردند اشاره کرد و گفت: در این جشنواره اهدای کایت به شرکت کنندگان، نقاشی کودکان با موضوع بازیافت بر روی پارچه ،ساخت وسایل تزئینی با مواد بازیافتی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه های جانبی جشنواره بادبادک ها بود.


شهردار ناحیه 3 منطقه 20 در حاشیه این مراسم با اشاره به اجرای طرح بهینه سازی تفکیک پسماند از مبدا در محله 13 آبان به عنوان محله پایلوت شهر تهران گفت: آموزش و آگاه سازی چهره به چهره 11 هزار خانوار ساکن از اصول اجرای این طرح بوده است که بعد از دو سال کار جهادی شاهد مشارکت بالای شهروندان هستیم و در حال حاضر روزانه حدود 2 تن پسماند خشک تفکیک شده از منازل و مدارس محله 13 آبان جمع آوری می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر