صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴

پایان رقابت‌های فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

با انجام دیدار رده بندی و نهایی مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد کاپ قهرمانی مسابقات به تیم استادان این دانشگاه جامع مستقل رسید. 
کد خبر : 64026

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، با انجام دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گرامیداشت ۱۴ دی ماه سالروز تاسیس این واحد جامع مستقل و مشخص شدن تیم قهرمان پرونده این بازیهای جذاب و هیجان انگیز بسته شد.



در مسابقه رده بندی که بین تیم قدرتمند کارکنان معاونت پژوهش و فناوری واحد و تیم کارکنان حوزه ریاست برگزار شد، در پایان ۴۰ دقیقه دوندگی و بازی زیبا و تحسین برانگیز کارکنان حوزه پژوهش و فناوری موفق به شکست حریف قدر خود شدند. تیم حوزه ریاست که به دلیل آسیب دیدگی، سه نفر از بازیکنان خود را به همراه نداشت، نتوانست علی رغم شایستگی به مقامی بهتراز چهارمی دست یابد و کارکنان حوزه پژوهش و فناوری هم با کسب مقام سوم سالن مسابقات را ترک کردند.



در بازی فینال تیم کارکنان حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی در مقابل تیم اعضای هیات علمی واحد نجف آباد قرار گرفتند. در این بازی استادان واحد نجف آباد که از دو سه بازیکن خلاق و دونده برخوردار بودند. در نیمه اول با به ثمر رساندن سه گل زیبا کارکنان حوزه دانشجویی فرهنگی را کیش و مات کردند.


در نیمه مربیان کارکنان حوزه دانشجویی با تحت فشارگذاشتن حریف توانستند بازی واگذار کرده را به تساوی سه بر سه بکشانند، اما به دلیل خستگی و دوندگی زیاد در لحظات پایانی در عین ناباوری دورازه‌شان باز شد و رویای تکرار قهرمانی سال قبل را بر باد رفته دیدند. این مسابقه با نتیجه چهار بر سه به سود تیم اعضای هیات علمی واحد نجف آباد پایان یافت و استدان فوتبالی نجف آباد جشن قهرمانی برپا کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر