صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
پورمحمدی در گفت‌وگو با آنا:

هدایت و ارشاد سیاسی جزو وظایف جامعیت روحانیت است/وقفه در امور جامعه روحانیت مبازر به دلیل کرونا

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: وظیفه عمومی ما دلسوزی، هدایت، پشتیبانی از منافع و دستگیری از  مردم و ارشادشان به آنچه که صلاح آن‌ها در جهت منافع و جامعه است.
کد خبر : 639911

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با بیان اینکه تلاش‌مان این است که سازمان تشکیلاتی جامعه روحانیت گسترش، تثبیت، تقویت و تعمیق شود، گفت: متأسفانه به دلیل فشارهای فصلی و مسائل سیاسی، برون‌داد ما بیشتر سیاسی بوده و طبعا اهداف‌مان فقط عملیات سیاسی نیست و هدایت و ارشاد سیاسی جزو وظایف جامعیت روحانیت است.


وی افزود: وظیفه عمومی ما دلسوزی، هدایت، پشتیبانی از منافع و دستگیری از مردم و ارشادشان به آنچه که صلاح آن‌ها در جهت منافع و جامعه است.


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: در مسائل سیاسی اهمیت دارد که راهنمایی، هدایت و دلسوزی کنیم و تلاش‌مان این است که هویت صنفی خود را برجسته و رسالت روحانیت را تقویت کنیم تا تشکیلات بتواند رسالت مدارانه‌تر در انجام وظایف خود موفق باشد.


حجت‌الاسلام پورمحمدی ادامه داد: متأسفانه به خاطر کرونا دچار وقفه‌ای شدیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از روش‌های جدید، به فعالیت خود ادامه دهیم.


وی درباره مذاکرات وین نیز خاطر نشان کرد: امیدواریم آنچه که خیر و صلاح و توسط سیاست‌مداران در حال انجام است، به نتیجه برسد و آنچه که منافع ملت ما در آن قرار دارد با جسارت، مدیران ما تصمیم بگیرند.


دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امیدواری‌هایی درباره مذاکرات وین وجود دارد و با تلاش، عقلانیت و مشورتی که صورت می‌گیرد، امیدوارم به نتیجه مطلوب و خوبی در جهت منافع و سعادت مردم برسیم.


انتهای پیام/۴۱۶۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر