صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

شیوه انتقال اوبامیانگ به بارسلونا تغییر کرد

نحوه پیوستن پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال به بارسلونا دچار تغییر شد.
کد خبر : 638583

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، قراردادی بین دو باشگاه بارسلونا و آرسنال به امضا رسیده تا پیر امریک اوبامیانگ به صورت دائمی از جمع توپچی‌ها جدا شود.


سایت «گل» (Goal) اعلام کرد به نظر می‌رسید پیر امریک اوبامیانگ شب گذشته تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به صورت رایگان به بارسلونا بپیوندد و به پایان دائمی دوران چهار ساله خود در آرسنال پایان دهد. آرسنال و بارسلونا در آخر هفته بر سر قرارداد قرضی احتمالی این بازیکن ۳۲ ساله مذاکره کرده بودند، اما بعد از ظهر دوشنبه به نتیجه دیگری رسیدند. آنها در یک چرخش دراماتیک، انتقال قرضی را منتفی کردند و این مهاجم با قراردادی دائمی به صورت رایگان به غول های لالیگا خواهد پیوست.


آخرین توافق چیست؟


مذاکرات بین آرسنال و بارسلونا در روز دوشنبه در مورد اینکه تیم اسپانیایی چه درصدی از دستمزد مهاجم که تصور می‌شود حدود ۳۴۰ هزار پوند در هفته باشد به یک مانع بزرگ رسید. به نظر می‌رسید که این بازیکن ۳۲ ساله که اوایل روز به شهر بارسلون رفت، باید بدون انجام معامله به انگلیس بازگردد اما اکنون توافقی بین دو باشگاه حاصل شده است که باعث می‌شود این ملی‌پوش گابنی به طور دائم به قهرمان پنج دوره لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد. منابع در آرسنال اصرار دارند که این انتقال یک معامله خوب برای باشگاه است، علیرغم این واقعیت که توپچی‌ها هیچ مبلغی برای انتقال مهاجم سابق دورتموند دریافت نخواهند کرد. اوبامیانگ ۱۸ ماه از قراردادش با توپچی‌ها باقی مانده بود، اما از اوایل دسامبر به بعد به دلیل نقض انضباطی توسط میکل آرتتا از تیم اخراج شده بود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر