صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی مازندران خبر داد

دستگیری 8 تن از اراذل و اوباش مازندرانی/ انتشار فیلم‌ها دعوای درون گروهی بوده است

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: 8 نفر از اراذل و اوباشی که در روزهای اخیر با انتشار کلیپ در فضای مجازی و تلگرام سعی بر رعب و وحشت در جامعه داشتند، دستگیر شدند.
کد خبر : 63809

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سردار مسعود جعفری نسب اظهار کرد: حضور میدانی اراذل و اوباش را در استان نداشته‌ایم و انتشار این فیلم‌ها دعوای درون گروهی آنان در فضای مجازی در قالب تلگرام بوده است.
وی با بیان هنوز سه نفر دستگیر نشدند و تحت تعقیب قرار دارند، تاکید کرد: جنگ درون گروهی بین اراذل و اوباش در مازندران افتاده است و این ممکن است به نفع پلیس برای اشناسایی آنان باشد، اما به امنیت جامعه به دلیل انتشار این کلیپ‌ها تا حدودی خدشه وارد شد.
جعفری نسب با اشاره به این نکته که هر چند در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی از طریق برنامه تلگرام در فضای مجازی تا حدی با مشکل مواجه هستیم، ولی در مقوله خودنمایی و عرض اندام کردن اراذل و اوباش در تلگرام با قدرت برخورد شده است.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برخی از اراذل و اوباش دستگیر شده از جمله «س -ش» ، «ن - م»، «ع- ط» و «ر- ب» از شهرهای آمل، بابل، جویبار و قائمشهر گروکشی‌هایی داشته‌اند که به طور یقین قوه قضائیه بر اساس مستندات، مجازات سنگینی را برای این افراد در نظر می‌گیرد.
جعفری نسب به ماموریت مهم پلیس در مبارزه با عرضه کنندگان مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر پاک سازی مناطق آلوده به اتمام رسیده است و امسال دو هزار و 100 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و از آنان 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر ضبط شد.
وی از انهدام و متلاشی شدن 40 باند مواد مخدر و 87 باند سرقت در سال جاری در مازندران خبر داد و افزود: 106 کلانتری و پاسگاه در استان درگیر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر هستند و مبارزه لکه‌ای با عرضه کنندگان مواد مخدر را با قدرت ادامه می‌دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر