صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۸ - ۲۸ دی ۱۴۰۰
امیر حیدری:

خانواده‌های شهدا راه ولایتمداری را پیدا کردند تا نظام اسلامی پابرجا بماند/ ولایت‌فقیه صراط مستقیم است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در نظام اسلامی جشنواره گوهر فاطمی را برگزار کردیم و  حجاب و عفاف در بین خانواده‌های نیروهای مسلح نهادینه شده است.
کد خبر : 635608

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش بزرگ گوهر فاطمی با محوریت عفاف و حجاب در بین کارکنان و خانواده‌های ارتش که صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۰) در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: امروز در نظام ولایی و الهی، خداوند متعال ما را از وجود ولایت فقیه متنعم کرده است.


وی با بیان اینکه امروز ولایت فقیه صراط مستقیم ما است، ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که در نظام اسلامی جشنواره گوهر فاطمی را برگزار کردیم و حجاب و عفاف در بین خانواده‌های نیروهای مسلح نهادینه شده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: این نعمتی بالاست که بندگی خداوند متعال را به زیبایی ترجمه کنیم و برگ زرینی از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ورق بزنیم.


امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه انسان‌ها پرورش‌دهنده نسل‌ها هستند، گفت: ما جامعه‌ای طیب و طاهر داریم که مأموریت همه ما انسان‌ها امر به معروف و نهی از منکر است و ادارات و بخش‌های مختلف ارتش برنامه‌ها را هدفمند اجرا می‌کنند.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خانواده‌های شهدا راه ولایتمداری را پیدا کردند تا نظام اسلامی پابرجا بماند، خاطر نشان کرد: خواهران و کارکنان نیروهای مسلح سربازی ولایت فقیه را در لباس حجاب و عفاف به منصه ظهور گذاشتند.


انتهای پیام/۴۱۶۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر