صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

سرقت مسلحانه از بانک ملی با کلت پلاستیکی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با تهدید به وسیله اسلحه پلاستیکی مقادیری وجه نقد از بانک ملی شعبه حافظ به سرقت برده بود، دستگیر شد.
کد خبر : 63507

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حیدر عباس‌زاده،‌ فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح خبر سرقت از بانک ملی این شهرستان، اظهار کرد: سارق پس از این عملیات متواری شده بود که در یک عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.


وی تصریح کرد: صبح امروز وقتی کارکنان و رئیس بانک ملی شعبه حافظ به محل کار خود رسیده بودند فردی با سر و صورتی پوشیده وارد بانک شد و به وسیله اسلحه پلاستیکی رئیس و کارکنان بانک را تهدید کرده و مقادیری وجه نقد را برداشته و متواری شده بود.


عباس‌زاده اضافه کرد: با اطلاع پلیس از این حادثه بلافاصله تیم عملیات پلیس و گشت کلانتری 12 بوشهر وارد عمل شده و به تعیقب سارق پرداختند و نهایتا سارق در یک مسافرخانه در حالی که قصد خروج از آن محل را داشت با هوشیاری مامور نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می‌شود.


فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه افزود: با انتقال سارق به بانک و شناسایی توسط کارکنان بانک وی به کلانتری منتقل و به سرقت از بانک اعتراف کرد و از وی 17 میلیون و 100 هزار تومان وجه نقد و اسلحه پلاستیکی و نقاب کشف شد.


عباس‌زاده با ابراز تاسف شدید درمورد عدم رعایت نکات ایمنی به وسیله برخی شعب بانک خاطرنشان کرد: دوربین مداربسته بانک معیوب و از کار افتاده بوده و با وجود توصیه‌های پلیس تاکنون نسبت به تعمیر و بازسازی دوربین و رعایت نکات ایمنی توجهی نشده است.


این مسئول تصریح کرد: بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی امانتدار اموال و سرمایه‌های مردم هستند و باید در رعایت نکات ایمنی پیشگام باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر