صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۰
درخشان در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیس از مسیر قهرمانی خارج نشود/ مس حریفی سرسخت برای استقلال است

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت: فقط روی کاغذ پدیده مقابل پرسپولیس بازنده است و مس حریفی سخت برای استقلال خواهد بود.
کد خبر : 633105

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره تقابل پرسپولیس با پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در بالای جدول سخت و فشرده دنبال می‌شود پرسپولیس در مصاف با تمامی رقبای نباید به نتیجه‌ای جز کسب برتری بیندیشد و به کمتر از ۳ امتیاز راضی نشود. در این میان جایگاه برخی تیم‌ها فریبنده است و باعث دست‌کم گرفتن آنها می‌شود. این موضوع بارها به تیم‌های مدعی قهرمانی لطمه زده و آنها را از مسیر فتح جام منحرف کرده است. حریف این هفته سرخ‌پوشان چنین مشخصاتی دارد. پدیده مشهد هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و تنها ۳ تساوی در ۱۳ بازی داشته است. قطعاً روی کاغذ احتمال شکست پدیده مقابل پرسپولیس بسیار زیاد است و غیرممکن به نظر می‌رسد نماینده مشهد از قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر امتیاز بگیرد اما هیچ اتفاقی در فوتبال غیرممکن نیست.


وی ادامه داد: پدیده برای اعاده حیثیت و یافتن روزنه امیدی برای زنده کردن امیدهای بقا در لیگ برتر با تمام توان برابر پرسپولیس بازی می‌کند و در صورتی که بتواند به هدف خود نزدیک شود مصمم‌تر برای تحقق خواسته‌اش بازی خواهد کرد. پرسپولیس در این فصل کمی در سازمان دفاعی دچار ضعف بوده و در بسیاری بازی‌ها دروازه‌اش باز شده است. دلیل آن هم جدایی چند عنصر دفاعی در سال‌های اخیر و مصدومیت سید جلال حسینی بوده است. بازیکنان جدید تلاش زیادی می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند اما رسیدن به هماهنگی کامل و پیدا کردن درک متقابل برای تخریب حملات حریفان موضوعی زمان‌بر است. به همین دلیل دست‌کم گرفتن پدیده مشهد می‌تواند خطرآفرین باشد و مانع به دست آمدن ۳ امتیاز بازی شود. اتفاقی که پرسپولیس را از مسیر برتری خارج می‌کند و فرصتی مناسب را در اختیار دیگر مدعیان قهرمانی قرار می‌دهد. باید پدیده را حریفی جدی دانست تا بتوان از سد آن عبور کرد.


سرمربی پیشین تیم پرسپولیس مس رفسنجان را یکی از تیم‌های خوب این فصل دانست و عنوان کرد: محمد ربیعی از مربیان خوش‌فکر و مستعد فوتبال ایران است و می‌تواند تیمش را که مشکل مالی ندارد و ساختار باشگاهی خوبی در اختیار دارد به رتبه‌ای مطلوب برساند. این تیم با وجود بسیاری از تیم‌های مدعی در رده چهارم جدول قرار دارد و این هفته به مصاف استقلال می‌رود. تقابل با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی برای بازیکنان جویای نام مس، فرصتی مطلوب است تا با کسب نتیجه‌ای قابل قبول به کورس قهرمانی نزدیک شوند. بدون شک استقلال برای حفظ رتبه نخست بهتری بازی خود را انجام می‌دهد اما بازی کاملاً دشواری دارد و حریفی سرسخت در برابر این تیم صف‌آرایی می‌کند. باید در انتظار تماشای بازی زیبایی باشیم چون هر دو تیم به کمتر از ۳ امتیاز مسابقه رضایت نمی‌دهند و تیمی که از غافلگیری حریف استاده کند برنده از زمین بیرون می‌آید.




بیشتر بخوانید:





درخشان تقابل سپاهان با فولاد خوزستان را از دیگر بازی‌های جالب هفته چهاردهم لیگ برتر خواند و تصریح کرد: هر دو تیم از بازیکنان توانمند و با انگیزه‌ای استفاده می‌کنند و سرمربیان جوان و جویای نامی دارند. محرم نویدکیا برای اعتلای نام سپاهان تلاش می‌کند و جواد نکونام هم شایستگی‌های خود را در فولاد نشان داده است. برنده این مسابقه تیمی خواهد بود که کادر فنی آن تیم بتواند ایده‌های مدنظر خود را به بهترین شکل پیاده کند و بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها را تماشا خواهیم کرد. همچنین مصاف گل‌گهر سیرجان با هوادار تهران تماشایی خواهد بود. هر دو تیم ثابت کرده‌اند به دنبال بزرگی هستند. گل‌گهر اگر با کسر ۷ امتیاز مواجه نمی‌شد و به خاطر افت روحی در دو سه بازی امتیاز از دست نمی‌داد الان در کورس قهرمانی قرار داشت و البته در نیم‌فصل دوم به رتبه‌های بالای جدول نزدیک می‌شود. هوادار هم حاضر نیست به هیچ حریفی باج بدهد و با تمام توان بازی خواهد کرد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر