صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۱۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
مرتضوی:

مصوبه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور تا سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای تمام مصوبه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور انجام شده است گفت: تمام مصوبه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور تا خردادماه سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.
کد خبر : 632301

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای تمام مصوبه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور انجام شده است گفت: تمام مصوبه‌های سفرهای استانی رئیس‌جمهور تا خردادماه سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.


سید صولت مرتضوی یکشنبه درپایان سفر ۲ روزه خود به خوزستان تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه معاونت اجرایی ریاست‌جمهور اجرایی شدن تمام مصوبه‌های رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان‌های مختلف در بازه زمانی سه‌ساله است.


وی با بیان اینکه مصوبه سفرهای استانی هیئت دولت در چند سطح تعرفه شده است گفت: بهره‌برداری از برخی از این طرح‌ها تا پایان امسال، برخی تا سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و برخی طرح‌های بزرگ تا خرداد ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.


معاونت اجرایی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه روند اجرایی شدن مصوبه‌های استانی هیئت دولت از نزدیک پیگیری می‌شود، افزود: تمام طرح‌های مصوب سفرهای استانی هیئت دولت در حال تأمین منابع است و در تلاش هستیم تا همه این طرح‌ها تا خرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.


وی در ادامه هدف از سفر به خوزستان را پیگیری مصوبه‌های سفر رئیس‌جمهور به این استان و بازدید از مناطق زلزله‌زده اندیکا اعلام کرد و ادامه داد: بخش قابل توجهی از طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به خوزستان در حال اجرا هستند و پیشرفت بسیار خوبی دارند.


مرتضوی با اشاره به بازدید خود از طرح انتقال آب غدیر در خوزستان گفت: با اجرای این طرح مشکل کم‌آبی ۵۲ درصد از جمعیت استان خوزستان حل می‌شود که بهره‌برداری از این طرح تا خرداد ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده است و با این کار بخش مهمی از تنش آبی خوزستان برطرف می‌شود.


وی، پساب فاضلاب و روان آب‌ها را یکی از معضل‌های جدی شهرهای مختلف استان خوزستان دانست و گفت: اقدام‌های خوبی در راستای ساماندهی فاضلاب از جمله اجرای شبکه فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه همچنین تعمیر خطوط شبکه فاضلاب در شهرهای مختلف استان به‌ویژه اهواز، آبادان و خرمشهر در حال انجام است.


معاون اجرایی رئیس‌جمهور ورود پساب فاضلاب به کارون را از جمله چالش‌های مهم زیست‌محیطی دانست و ادامه داد: با اجرای ۲ خط انتقال پساب فاضلاب شرق و غرب اهواز در آینده نزدیک از ورود پساب فاضلاب به رودخانه کارون جلوگیری شده و تمام این پساب به تصفیه‌خانه‌ها منتقل می‌شود.


وی همچنین با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله‌زده اندیکا گفت: در پی زلزله مهرماه در اندیکا ۹۸۰ واحد مسکونی در این منطقه تخریب شد که بنیاد مسکن برای تمام این واحدها تشکیل پرونده داده و اعتبار مورد نیاز تأمین شده است.


مرتضوی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مسکونی در مرحله نصب اسکله و نزدیک به ۶۰۰ واحد نیز پی‌ریزی آن‌ها انجام شده است و مرمت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در حال انجام است.


منبع: ایرنا


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر