صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۴ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

حمله دزدان به جواهرات مدافع منچسترسیتی+عکس

مدافع پرتغالی منچسترسیتی مورد حمله دزدان برای دستبرد به جواهرات خود قرار گرفت.
کد خبر : 631759

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مدافع پرتغالی منچسترسیتی از حمله دزدان به خانه‌اش برای سرقت اموال گرانقیمت خبر داد.


ژائو کانسلو؛ مدافع کناری منچسترسیتی مدعی شد پس از حمله و دزدی از ناحیه صورت آسیب دید. او با انتشار استوری در اینستاگرام تصویری از خود گذاشت و در آن تصویر آسیب‌هایی در صورت او پدیدار شده است. این جوان ۲۷ ساله در این استوری گفته مورد حمله چهار نفر قرار گرفته است. موضوعی که باعث شوکه شدن و وحشت‌زدگی باشگاه منچسترسیتی شده است.


مدافع پرتغالی می‌گوید توسط چهار سارق که جواهرات او را دزدیدند و سعی کردند به خانواده‌اش صدمه بزنند مورد حمله قرار گرفت. مدافع ۲۷ ساله در نتیجه این حمله آسیب دیده و نگفت که این حمله کجا رخ داده اما باشگاه منچسترسیتی بعداً اعلام کرد این حمله در جریان دزدی از خانه این بازیکن بوده است. کانسلو در پستی نوشت: «متأسفانه امروز توسط چهار ترسو مورد حمله قرار گرفتم که به من صدمه زدند و سعی کردند به خانواده‌ام صدمه بزنند. وقتی مقاومت نشان می‌دهید این اتفاق می‌افتد.»


عکسی که او به اشتراک گذاشت، بریدگی عمیق بالای چشم راستش را نشان می داد. وی افزود: «نمی‌دانم چگونه افرادی چنین پست و رذل وجود دارند. مهم‌ترین موضوع برای من خانواده‌ام است و خوشبختانه همه آنها خوب هستند. بعد از بسیاری از موانع در زندگی من، این مسئله دیگری است و بر آن غلبه خواهم کرد. محکم و قوی، مثل همیشه خواهم ماند.»



در بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده است: «ما از اینکه ژائو کانسلو و خانواده‌اش در معرض دزدی از خانه خود قرار گرفتند که در آن ژائو نیز مورد تعرض قرار گرفت، شوکه و وحشت‌زده شدیم. ژائو و خانواده‌اش توسط باشگاه حمایت می‌شوند و او به پلیس در تحقیقات‌شان کمک می‌کند تا این موضوع را بسیار جدی بررسی کنند.»


کانسلو ۹۰ دقیقه کامل در پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب هفته اخیر منچسترسیتی در خانه برنتفورد بازی کرد و تیم گواردیولا برتری خود را در صدر جدول لیگ برتر با تیم دوم به ۸ امتیاز رساند. مدافع پرتغالی در آگوست ۲۰۱۹ با انتقالی هنگفت از یوونتوس به منچسترسیتی پیوست و باعث شد دانیلو به‌عنوان بخشی از این قرارداد، مسیر دیگری را دنبال کند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر