صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۴ - ۰۸ دی ۱۴۰۰
خطیب در پیامی به مناسبت نهم دی:

منطقه را از لوث وجود متجاوزان سیاه‌کار پاکسازی می‌کنیم

وزیر اطلاعات گفت: منطقه را از لوث وجود متجاوزان سیاه‌کار به‌طور کامل پاکسازی خواهد کرد تا زمینه ظهور تمدن نوین اسلامی فراهم شود.
کد خبر : 631524

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در پیامی، سالروز حماسه نهم دی را گرامی داشت.


متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:


«حضور عظیم و خروشان مردمی در نهم دی ۸۸ تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.»


مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)


یوم‌الله نهم دی، سرفصل نوینی است از شکوه انقلاب اسلامی، پایه‌های مردمی نظام و بیعت امّت بصیر با رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و آرمان‌های بلند و مطّهر حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب و برخورد قاطع ملّت با فتنه‌گران و حامیان خارجی آنان و برخورد با فتنه‌گرانی که در راستای اهداف دشمن، به آرمان‌های این ملّت خیانت و هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل نمودند.


ملّت سرافراز ایران اسلامی با حضور به هنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری نمود که همواره گوش به فرمان ولی‌امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور، از هیچ‌گونه ایثار و ازخودگذشتگی دریغ نخواهد ورزید.


اینک که به حول و قوه‌ی الهی، ایران اسلامی با درایت و توانمندی، قله‌های رفیع فتح و ظفر را یکی پس از دیگری می‌پیماید، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مأیوسانه با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه‌جانبه در آرزوی ایجاد آشوب و ناامنی، به انتظار نشسته‌اند تا از آب گل آلود ماهی‌های توطئه صید کنند، لکن با هوشیاری و بصیرت مردم آگاه، همه توطئه‌های آنان نقش بر آب می‌شود و ملّت عزیز ایران، بیش از پیش در مقابل این توطئه‌ها منسجم و یک‌دل می‌شوند.


این‌جانب، ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت، به آحاد ملّت فهیم کشورمان اطمینان می‌دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، به همراه سایر اعضای جامعه‌ اطلاعاتی، مسئولین امر و شما مردم دانا و بینای این دیار، همچنان دسیسه‌های بدخواهان را خنثی خواهند نمود و به مدد الهی، انوار درخشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، منطقه را از لوث وجود متجاوزین سیاه کار به‌طور کامل پاکسازی خواهد کرد تا زمینه ظهور تمدن نوین اسلامی فراهم گردد.


ان‌شاءالله
سیّد اسماعیل خطیب


انتهای پیام/۴۱۶۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر